- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
@Anonim Ja po ostatniej wizycie telefonu w serwisie mam VoLTE w Orange i póki co mi nie zrywa Internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Mam Poco X3 Pro i też zrywa LTE (gdy wymuszę 3G jest ok, ale 3G jest trochę wolne) i też tylko w Orange (testowałem Play i Plus i tam działało ok). Robiłem praktycznie wszystko: wymiana karty sim, wysyłka do serwisu, zmiana APN, resety do ust. fabrycznych, wgrywanie custom ROMów, nic nie pomogło. Zasięg -100 - -120 dBm. W poprzednim telefonie Samsung Galaxy S7 LTE działało bez zarzutu, pewnie dlatego, że ma VoLTE. Mam też inny telefon Samsung Galaxy Note 3 Neo z kartą nju (na kartę), który nie ma VoLTE i też zanika LTE (znak zakazu zamiast kresek zasięgu).
Co robić? Operatora nie bardzo chciałbym zmieniać, bo mam stare OFNK z kumulacją i przedłużaniem internetu i tak sobie zachomikowałem 2 TB. Telefonu też nie chciałbym zmieniać, bo byłbym w plecy jakieś 1k. Jest jakiś brandowany stock rom do tego telefonu? Albo jakaś możliwość wgrania modemu/profilu z innego Xiaomi, który wspiera VoLTE w Orange? Nju abonament by pomógł (niby wyższe priorytety)? Albo Flex?
@KucharO1 Gdy wykonujesz połączenie zrzuca do 3G czy zostaje w LTE? Bo to, że jest przełącznik VoLTE w ustawieniach nic nie znaczy (też mam, też jest włączony i zrzuca do 3G).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Zostaje w trybie LTE. Powiem szczerze, ze nauczyłem sie z tym chyba żyć i nie występuje to już tak często jak kiedyś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Jaka taryfa? Na kartę/abonament/flex?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Wcześniej miałem nju, teraz od 2 miesięcy flex.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Nju karta czy abonament? Będąc w flex, masz ikonę VoLTE w pasku powiadomień?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
@rafznapisał(-a)Wyłączenie oszczędzania baterii nie pomogło. Soft w wersji global 12.5.5.0 (nic tu nie modyfikowałem). Dzis poczytałem trochę więcej i za poradą z innych forów co zmienilem w test mode (*#*#4636#*#*) na LTE/WCDMA i nie zauważyłem by rozłączało. mam tylko problem że te ustawienia się nie chcą zapisać na stałe, no ale będę obserwować przez weekend i zobaczymy
Napisałeś tu że jak będzie włączone LTE/WCDMA to powinno być dobrze. Wiem gdzie to włączyć na stałe. Ustawienia-> O telefonie->Wszystkie parametry->zjeżdżasz w dół i naciskasz kilka razy na "Pamięć wewnętrzna" Po chwili pojawi Ci się panel Testowanie i tam można na stałe ustawić LTE/WCDMA
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Ludzie pomocy! U mnie to samo, po reklamacji odrzuconej przez serwis straciłem nadzieję.
Po aktualizacji oprogramowania przez serwis jest jeszcze gorzej.
Dajcie jakieś rozwiązanie! Próbowałem podpowiedzi z wcześniejszych wiadomości i bez efektu.
Ktoś jakiś sobie poradził z problemem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Ja zmieniłem telefon i nie mam już problemu;)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
POCO X3 Pro rozłącza internet
Opowiem z własnego punktu widzenia.
Telefon miał ten problem od pierwszego dnia zakupu, co ciekawe - też kupiony początkiem roku. Zaktualizowałem Androida i MIUI - bez zmian. Jedynym serwisem jest Cyfrowe Centrum Serwisowe i nie ważne gdzie kupiony - telefon jedzie do nich. Trzeba powiedzieć wprost - opinie na internecie nie są przypadkowe.
Telefon do serwisu po raz 1 - aktualizacja oprogramowania. Telefon do serwisu po raz 2 - nowa płyta główna. Telefon po raz 3 z prośba o zwrot kasy (kupiony w RTV Euro AGD również) -serwis uznał go za sprawny 🙂
Kupiłem SIM plusa (używam Orange) - nie restartuje się siec ale nie działa Internet i trzeba ręcznie zrestartować by działał. Wymieniłem swój SIM na nowy - bez zmian. Kupiłem nowy SIM Orange - bez zmian.
Poszedłem do rzecznika - prawnik EURO-NETu odpisał że jestem upośledzony (ładnym językiem).
Na razie testuje tę zmianę, która była tu podawana z tym LTE/WCDMA. Jak nie pomoże wyślę telefon na ekspertyzę do innego serwisu i pewnie sąd z RTV.
Przerobiłem już wszystko co się dało w tym temacie - nie jest to przynajmniej wina użytkownika. Jeden serwis też to potwierdza wstępnie, ale no będą testować.