Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange Sego - migający ekran


Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Orange Sego - migający ekran

Od dwóch dni posiadam tablet Orange Sego, kiedy tablet jest włączony to wszystko jest ok ale problem zaczyna się wtedy gdy sie go wyłaczy. Kiedy tablet jest wyłączony to ekran zaczyna migać, robi się przez sekunde jasny i znów ciemny. Ekran robi się jasny co 2-3 sekundy. Próbowałem przywrócić ustawienia fabryczne ale nic to nie dało. Czy można coś na to zaradzić? 

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Orange Sego - migający ekran

Owszem można, trzeba zanieść sprzęt do serwisu. Jedno pytanie. Może problemem jest jakaś folia, naklejka w okolicy czujnika zmierzchu??

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Orange Sego - migający ekran

A wyłączasz tablet czy tylko bierzesz go w tryb uśpienia/hibernacji?

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Orange Sego - migający ekran

Żadna folia ani naklejka nie znajdują się na czujniku. Tablet wyłączam, chyba że w opcjach jest zaznaczona jakaś opcja hibernacji/uśpienia ale nic takiego w ustawieniach nie znajduję. 

Anonim

Nie dotyczy

Orange Sego - migający ekran

Czym prędzej oddaj sprzęt do naprawy gwarancyjnej, jak radzi @Anonim.

 

Tego typu objawy, jeśli nie są spowodowane ustawieniami, mogą oznaczać przepięcie wewnątrz tabletu.

Nie lekceważyłbym tej sytuacji.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 1
  • 1

Orange Sego - migający ekran

Tablet dostałem wraz z routerem przy zakupie internetu mobilnego przez sklep orange.pl. Na infolinii mi powiedzieli, że muszę się kontaktować z serwisem którego dane są na karcie gwarancyjnej tableta. Czyli nie mogę urządzenia po prostu zanieść do salonu orange?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Orange Sego - migający ekran

Możesz, ale dłużej to potrwa.
Anonim

Nie dotyczy

Orange Sego - migający ekran

@GrobSon Sprawdź proszę, czy któryś z powyższych wpisów jest odpowiedzią na Twój temat. Jeżeli tak, oznacz go proszę jako rozwiązanie. Dzięki temu inni użytkownicy będą mogli szybko znaleźć interesującą ich odpowiedź.