- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
Cześć, mam pytanie do osób posiadających smartfon Oppo Reno 8t zakupiony w Orange. Czy macie ikonę LTE+ czy samo LTE? Zauważyłem, że telefon nie agreguje pasm LTE (sprawdzone w aplikacjach NetMonster i Network Signal Guru) i chciałbym się dowiedzieć czy to prawidłowe działanie, czy problem akurat z moim egzemplarzem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
Cześć @ArekP87
Czy sprawdzałeś na innym smartfonie czy występuje takim sam przypadek? Jeśli tak to na Twoim obszarze sieć Orange może działać nieprawidłowo/mogą występować utrudnienia. Możesz to sprawdzić postępując w następujący sposób:
Wystarczą dwa kroki:
1. Wyślij SMS na numer 1533 w treści wpisz Diagnozuj (koszt SMS-a zgodny z Twoim planem taryfowym). SMS nie działa w ofercie Flex.
2. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość zwrotną od Orange z informacją czy na obszarze, w którym przebywasz występują utrudnienia wpływające na działanie sieci lub usług.
Jeżeli występują utrudnienia, to otrzymasz informację o ich rodzaju oraz przewidywaną datę zakończenia (jeżeli jest znana).
Więcej informacji w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-slabego-zasiegu#
Może być tak że czasami ikona LTE+ zostanie aktywowana po osiągnięciu określonej szybkości połączenia z Internetem, bez względu na siłę sygnału np gdy korzystasz z usług niewymagających szybkiego połączenia internetowego czyli przeglądania stron internetowych funkcja LTE+ może nie zostać aktywowana, a jej ikona nie będzie widoczna.
Może udało mi się Tobie pomóc
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
@ArekP87 warto sprawdzić na innym nadajniku. Może w tym czasie na nadajniku do którego się łączysz wystąpiła awaria, trwają prace serwisowe itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
@ArekP87 nie wszystkie nadajniki mają agregację i to nie wszystkich pasm. Podaj adres nadajnika z NetMonstera
Może uda się zweryfikować . To pierwszy krok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
W domu mam jeszcze 2 inne telefony - Redmi Note 11 i Redmi Note 10 Pro. Na obu agregacja pasm się załącza w tym samym miejscu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
@ArekP87 weryfikowałeś w specyfikacji tego modelu? A co na to support OPPO?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
Zadzwoniłem na infolinię Oppo. Twierdzą, że jest agregacja. Zapis w specyfikacji jest taki:
Pasmo częstotliwości
GSM: 850/900/1800/1900MHz
WCDMA: pasma 1/5/8
LTE FDD: pasma 1/3/5/7/8/20/28
LTE TDD: pasma 38/40/41
Może ktoś z użytkowników forum posiada taki model i będzie miał możliwość sprawdzenia, chociaż tego, czy pokazuje się ikona LTE+ 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
Redmi Note 10 Pro agreguje 4 pasma w dowolnej konfiguracji.
Oppo Reno 8T agreguje max 3 pasma :
- 2CA: Dwa pasma jednocześnie, np. B1 + B3 lub B7 + B28.
- 3CA: Trzy pasma jednocześnie, np. B1 + B3 + B7 lub B1 + B7 + B28.
Włóż inną kartę SIM na której jesteś pewien że jest agregacja, może być inny dostawca. Ważne aby wykluczyć ewentualną usterkę telefonu co do agregacji.
Przełóż też swoją kartę SIM do Redmi Note 10 Pro aby sprawdzić czy jest agregacja na tej karcie.
Znajdź swój nadajnik na https://stacjebazowe.pl/ i zobacz jakie ma pozwolenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
@Zeusek podmieniłem karty między Oppo i Redmi - ta sama sytuacja, na Oppo dalej brak agregacja, na Redmi agregacja jest, więc nie jest to wina karty.
Stacja z którą łączą się oba smartfony:
Ciechanów, Zygmunta Sierakowskiego 14
Operator: Orange Polska S.A.
Częstotliwości: 5G2100, GSM1800, GSM900, LTE1800, LTE2100, LTE2600, LTE800, LTE900, UMTS2100, UMTS900
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Oppo Reno 8T agregacja pasm
@ArekP87 a czy masz w smartfonie najnowsze oprogramowanie? Czy próbowałeś jeszcze zresetować smartfon do ustawień fabrycznych? Może coś nie działa prawidłowo 🙂
Pozdrawiam 🙂
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »