- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć! Oddałam telefon na gwarancję orange w salonie (brany przez inną osobę). Niestety dowiedziałam się, że nie będę mogła odebrać telefonu po naprawie (mimo tego, że złożyłam swój podpis na reklamacji) tylko osoba, której nazwisko widnieje w umowie, a pan w obsłudze nie chciał dać mi upoważnienia, ponieważ nie posiadam dowodu osobistego tylko paszport, który również potwierdza tożsamość. Pan stwierdził, że na paszporcie nie ma peselu (oczywiście, że jest o czym pana poinformowałam) - mniejsza o to. Jest jakaś możliwość, abym mogła odebrać ten telefon po ewentualnej naprawie? np. z upoważnieniem pisemnym od osoby, która jest w umowie? W salonie dostałam informację, że tylko osoba, która posiada dowód osobisty, ale też trzeba zaznaczyć kto będzie dobierał telefon na formularzu reklamacyjnym. Nie jestem do końca pewna jak to w końcu działa, bo kiedy zamawiałam telefon pani w salonie mówiła, że nie można dostarczyć go do paczkomatu, co oczywiście było nie prawdą, bo telefon normalnie przyszedł mi do paczkomatu inpost, dlatego pytam tutaj, bo nie wiem czy znowu wprowadzają mnie w błąd czy może tym razem nie 😄
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@okti001 z tego co wiem to z serwisu nigdy nie ma odbioru w paczkomacoe i wymagany jest dowód osobisty osoby umownej lub upoważnienie wcześniej wystawione
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@okti001 z tego co wiem to z serwisu nigdy nie ma odbioru w paczkomacoe i wymagany jest dowód osobisty osoby umownej lub upoważnienie wcześniej wystawione
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
odbiór ma być w salonie orange, ale pan z obslugi chcial moj nr dowodu, nie osoby ktora ten telefon brala na umowe (abonament). jesli chodzi o odbior w paczkomacie - mialam na mysli, ze zostal zamowiony kilka miesiecy temu przez internet w orange bo swoj stary sprzedalam. wybralam wtedy dostawe do paczkomatu i telefon normalnie przyszedl, a pani w salonie mowila, ze nie mozna tego telefonu dostarczyc do paczkomatu i odbior tylko w salonie. stara sprawa ale nie rozumiem dlaczego pani twierdzila, ze nie mozna zamawiac sprzetu do paczkomatu skoro mozna bylo i bardzo jej zalezalo zeby przyjsc odebrac telefon na miejscu.
rozumiem, ze jesli dostane sms, ze telefon juz wrocil z serwisu i jest gotowy do odbioru w salonie to moge przyjsc z upowaznieniem od osoby na ktora jest telefon? mimo braku zaznaczenia tego w formularzu reklamacyjnym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
Na tym Forum, forum użytkowników, możesz jedynie dostać opinię osób trzecich, ale jeśli w rzeczonym punkcie obsługi nie zechcą Cię obsłużyć, to nie obsłużą, nie ma takiej siły która by ich do tego zmusiła. Spróbować możesz, ale licz się z porażką.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
Mnie interesuje jakie są zasady w orange, czy nie można zrobić tak jak chce, bo orange tak ustaliło, a nie czy nie mogę tak zrobić, bo pracownik ma swoje dziwne 'widzimisię', ale to już ogarnę dzwoniąc na infolinie. w każdym razie dzięki każdemu za odpowiedz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
zasady w Orange są takie, że lepiej omijać sklepik Orange, a telefon kupić sobie w elektromarkecie, albo na promocji na hiszpańskim Amazonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
@okti001napisał(-a)Mnie interesuje jakie są zasady w orange, czy nie można zrobić tak jak chce, bo orange tak ustaliło, a nie czy nie mogę tak zrobić, bo pracownik ma swoje dziwne 'widzimisię', ale to już ogarnę dzwoniąc na infolinie. w każdym razie dzięki każdemu za odpowiedz
Rozumiem. Skoro nie ufasz (i masz powody nie ufać) informacjom przekazanym przez pracowników Orange w biurze obsługi, to na jakiej podstawie skłonna jesteś ufać informacjom przekazywanym przez pracowników Orange z infolinii? Oni też się mogą mylić (i wielokrotnie było to na tym forum dokumentowane).
Jeśli chcesz poznać formalny stan "prawny", to jedynie oficjalne, publikowane dokumenty, takie na które możesz się ewentualnie powołać są wiążące. Możesz ich szukać na stronach Orange, np. gdzieś tu:
https://www.orange.pl/omnibook/reklamacja-uszkodzonego-telefonu-komorkowego#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
z pracownikami z infolinii od lat mam tylko i wyłącznie dobre doświadczenia, czego nie mogę powiedzieć o tych z salonu 🙂 dzięki za link!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Odbiór urządzenia z gwarancji z salonu
@okti001 mam info z zaprzyjaźnionego salonu, że odebrać sprzęt może tylko właściciel usługi lub osoba wyznaczona w formularzu przyjęcia do serwisu.