- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry.
Chciałbym wysłać na gwarancje swojego Moto G3, na ekranie pojawiły się plamki.
Jestem jego drugim właścicielem, posiadam do niego jedynie oryginalne pudełko oraz fakturę VAT na której jest napisane że telefon został zakupiony na raty 4 sierpnia 2016 roku, sprzedający to Orange Polska S.A. Czy pudełko i faktura wystarczy do odesłania urządzenia na gwarancje? Jeśli tak, to w jaki sposób go przekazać Orange? Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak jesteś drugim właścicielem tego telefonu to pozostaje Ci wysłać do autoryzowanego serwisu. Orange nie przyjmie Ci telefonu. Tutaj znajdzie więcej reklamacja uszkodzonego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak jesteś drugim właścicielem tego telefonu to pozostaje Ci wysłać do autoryzowanego serwisu. Orange nie przyjmie Ci telefonu. Tutaj znajdzie więcej reklamacja uszkodzonego
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Motorola Moto G3 - Gwarancja
Rozumiem, w takim razie mam kontaktować się z Motorolą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś