Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Motorola Moto G3 - Gwarancja

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Motorola Moto G3 - Gwarancja

 Dzień dobry.
Chciałbym wysłać na gwarancje swojego Moto G3, na ekranie pojawiły się plamki.
Jestem jego drugim właścicielem, posiadam do niego jedynie oryginalne pudełko oraz fakturę VAT na której jest napisane że telefon został zakupiony na raty 4 sierpnia 2016 roku, sprzedający to Orange Polska S.A. Czy pudełko i faktura wystarczy do odesłania urządzenia na gwarancje? Jeśli tak, to w jaki sposób go przekazać Orange? Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Motorola Moto G3 - Gwarancja

Jak jesteś drugim właścicielem tego telefonu to pozostaje Ci wysłać do autoryzowanego serwisu. Orange nie przyjmie Ci telefonu. Tutaj znajdzie więcej reklamacja uszkodzonego

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Motorola Moto G3 - Gwarancja

Jak jesteś drugim właścicielem tego telefonu to pozostaje Ci wysłać do autoryzowanego serwisu. Orange nie przyjmie Ci telefonu. Tutaj znajdzie więcej reklamacja uszkodzonego


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Motorola Moto G3 - Gwarancja

Rozumiem, w takim razie mam kontaktować się z Motorolą?

Anonim

Nie dotyczy

Motorola Moto G3 - Gwarancja

@rdk1997Tak jak najbardziej.