- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, kupiłem samsunga a5 2017 po podłączeniu internetu przez wifi (modem livebox 3.0) po paru minutach zerwie połączenie musze wyłączyć i włączyć na nowo wifi w telefonie znowu działa ale tylko parę minut z ruterem wszystko ok inne sprzęty działają bez problemu tylko z telefonem coś nie tak. Ktoś coś wie ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A więc tak, parę dni grzebania od złej strony, a wystarczyło zmienić metodę szyfrowania z wpsk/wpsk2 na inną i co i działa, dzięki za zainteresowanie problemem, pozdrowionka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
@kolx20Może coś jest nie tak z telefonem czy z inny routerem jest Ok?
Edit Zobacz jeszcze to chyba problem jest z Livebox 3.0 https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Livebox-3-0-przerywa-wifi/m-p/39769#M3335
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
@kolx20Czy udało się rozwiązać problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
Witam, trochę to zajęło bo sprawdzałem na innych ruterach i rzeczywiście sprzęt hulał bez zastrzeżeń więc to wina mojego liveboxa , pogrzebałem trochę i zmieniłem kanały wifi i albo to zbieg okoliczności albo to pomogło bo nie zrywa mi połączenia jak na razie zobaczymy co będzie dalej, pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
@kolx20 Kiedy się upewnisz daj proszę znać i zaznacz najlepszą odpowiedź, jako rozwiązanie, to pomoże innym użytkownikom szybko znaleźć odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
@kolx20A jak wygląda teraz te zrywanie polaczenia z wifi może lepiej wymienić na inny egzemplarz lub na Funbox 2.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
Hej, niestety po krótkim teście stwierdzam że problem nadal istnieje i zmiana kanałów nie rozwiązała problemu. Jest jeszcze opcja że zmiana pasma z 2,4 na 5 ghz może tu robić problem ale w lb 3 nie ma możliwości przełączenia ręcznego na takie albo takie pasmo więc lipa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
@kolx20Wiec tylko wymiana na FB 2.0 ten ma takie możliwości nie wiem dlaczego Orange wciska LB3.0 jak wiedza że ma wadliwy firmware i nie chcą dalej wspierać.
Jaki masz czy inny?
Ta wersja firmware dobra
ZT30_sip-pl-4.24.15.17
wersja firmware orange
Ta wersja firmware wadliwa
ZT30_sip-pl-4.36.13.17
wersja firmware orange
step5.1-sip-pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie
- ZT30_sip-pl-4.24.15.17SoftAtHome
- 1.7wersja firmware orangestep4-sip-pl
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »