Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 1

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

Witam, kupiłem samsunga a5 2017 po podłączeniu internetu przez wifi (modem livebox 3.0) po paru minutach zerwie połączenie musze wyłączyć i włączyć na nowo wifi w telefonie znowu działa ale tylko parę minut z ruterem wszystko ok inne sprzęty działają bez problemu tylko z telefonem coś nie tak. Ktoś coś wie ?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 1

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

A więc tak, parę dni grzebania od złej strony, a wystarczyło zmienić metodę szyfrowania z wpsk/wpsk2 na inną i co i działa,  dzięki za zainteresowanie problemem, pozdrowionka.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

Próbowałeś wyczyść sieci wifi i wpisać na nowo hasło?
Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

@kolx20Może coś jest nie tak z telefonem czy z inny routerem jest Ok?

 

Edit Zobacz jeszcze to chyba problem jest z Livebox 3.0 https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Livebox-3-0-przerywa-wifi/m-p/39769#M3335

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

@kolx20Czy udało się rozwiązać problem?


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 1

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

Witam, trochę to zajęło bo sprawdzałem na innych ruterach i rzeczywiście sprzęt hulał bez zastrzeżeń więc to wina mojego liveboxa , pogrzebałem trochę i zmieniłem kanały wifi i albo to zbieg okoliczności albo to pomogło bo nie zrywa mi połączenia jak na razie zobaczymy co będzie dalej, pozdrawiam.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

@kolx20 Kiedy się upewnisz daj proszę znać i zaznacz najlepszą odpowiedź, jako rozwiązanie, to pomoże innym użytkownikom szybko znaleźć odpowiedź. Szczęśliwy mężczyzna

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

@kolx20A jak wygląda teraz te zrywanie polaczenia z wifi może lepiej wymienić na inny egzemplarz lub na Funbox 2.0.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 1

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

Hej, niestety po krótkim teście stwierdzam że problem nadal istnieje i zmiana kanałów nie rozwiązała problemu. Jest jeszcze opcja że zmiana pasma z 2,4 na 5 ghz może tu robić problem ale w lb 3 nie ma możliwości przełączenia ręcznego na takie albo takie pasmo więc lipa 

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

@kolx20Wiec tylko wymiana na FB 2.0 ten ma takie możliwości nie wiem dlaczego Orange wciska LB3.0 jak wiedza że ma wadliwy firmware i nie chcą dalej wspierać.

Jaki masz czy inny? 


Ta wersja firmware dobra
ZT30_sip-pl-4.24.15.17
wersja firmware orange

Ta wersja firmware wadliwa 
ZT30_sip-pl-4.36.13.17
wersja firmware orange
step5.1-sip-pl


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 1

Livebox 3.0 i samsung a5 2017 zrywa połączenie

  • ZT30_sip-pl-4.24.15.17
    SoftAtHome
  • 1.7
    wersja firmware orange
    step4-sip-pl