- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
mam do spłacenia fakturkę na 20.01 i chce się dowiedzieć czy jeżeli spóźnię się z płatnością do początku lutego czy może być już blokada?
Wie ktoś ile mniej więcej czasu mija?
________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@nulka234Nie tak zupełnie jak powiedział @ketrasaArtur
Według mnie to wyłączenie połączeń wychodzących i blokada IMEI następuje po drugiej nieopłaconej w terminie fakturze. Jest możliwość zrobienia prolongaty na tą pierwszą, aby od razu zaznaczyć termin przesunięcia płatności, a nie nie płacić bez informacji do operatora.
Na infolinii podczas rozmowy konsultant powinien zweryfikować możliwość wprowadzenia prolongaty oraz max dostępny jej termin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada imei
@nulka234 mi kiedyś odkupiony telefon zablokowali po trzech miesiącach, ale odsetki naliczają od razu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Blokada imei
Właśnie też coś mi się obiło o uszy, że coś okolo trzech miesięcy mija żeby nastąpiła blokada 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak szybko włączana jest blokada imei jeśli spóźnię się ze spłatą raty?
@nulka234 wszystko zależy jak wcześniej były spłacane faktury, czy występowały zaległości. Raczej w tak krótkim czasie nie powinien być zablokowany telefon. Najczęściej najpierw przychodzą upomnienia. Osobiście najczęściej robię nadpłatę na około miesiąc, dwa do przodu, jak by wystąpił nieprzewidziany poślizg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak szybko włączana jest blokada imei jeśli spóźnię się ze spłatą raty?
To moja pierwsza faktura do spłacenia ale wcześniej korzystałam z abonamentu + telefon i wszystko było płacone jeszcze z wyprzedzeniem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@nulka234Nie tak zupełnie jak powiedział @ketrasaArtur
Według mnie to wyłączenie połączeń wychodzących i blokada IMEI następuje po drugiej nieopłaconej w terminie fakturze. Jest możliwość zrobienia prolongaty na tą pierwszą, aby od razu zaznaczyć termin przesunięcia płatności, a nie nie płacić bez informacji do operatora.
Na infolinii podczas rozmowy konsultant powinien zweryfikować możliwość wprowadzenia prolongaty oraz max dostępny jej termin
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak szybko włączana jest blokada imei jeśli spóźnię się ze spłatą raty?
Właśnie kontaktowałam się z konsultantem to dostałam informację że system nie pozwala na prologantę i że nie jest to zależne od nich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak szybko włączana jest blokada imei jeśli spóźnię się ze spłatą raty?
@nulka234Prawdopodobnie jesteś za "młodym" klientem...bez historii fakturowej.
Konsultant mówił prawdę...system sam weryfikuje.