- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Japonia napisał(-a):@vdsl2Telefon oddałam do salonu Orange.
@Japonia Jeśli telefon kupiłaś od Orange, to mogłaś skorzystać z dwóch uprawnień:
a) gwarancja producenta
b) rękojmia sprzedawcy...
zakładam jednak, że korzystałaś z pierwszego rozwiązania a salon tylko pośredniczył w przekazaniu telefonu do serwisu. To że zmienił się interfejs sugeruje, że masz zmienione oprogramowanie systemowe - android... w zasadzie w dokumencie z serwisu powinna być informacja co zrobiono. Skoro się wiesza, jeśli jest to bardzo uciążliwe, uczepiłbym się tej niesprawności i skorzystał z prawa do reklamacji, zgłosił się ponownie do salonu. Z tym, że ja preferuję korzystanie z prawa do rękojmi, daje więcej możliwości prawnych, poza tym jak sama nazwa wskazuje dochodzisz swoich praw od sprzedawcy. Poczytaj o rękojmi np. na stronach UOKiK o prawach konsumenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Irytujący problem z telefonem po powrocie z serwisu.
@JaponiaA gdzie był oddany telefon do serwisu Sony czy w salonie Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Irytujący problem z telefonem po powrocie z serwisu.
@AnonimTelefon oddałam do salonu Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Irytujący problem z telefonem po powrocie z serwisu.
@JaponiaTo reklamuj jeszcze raz niech wysyłają do serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Japonia napisał(-a):@vdsl2Telefon oddałam do salonu Orange.
@Japonia Jeśli telefon kupiłaś od Orange, to mogłaś skorzystać z dwóch uprawnień:
a) gwarancja producenta
b) rękojmia sprzedawcy...
zakładam jednak, że korzystałaś z pierwszego rozwiązania a salon tylko pośredniczył w przekazaniu telefonu do serwisu. To że zmienił się interfejs sugeruje, że masz zmienione oprogramowanie systemowe - android... w zasadzie w dokumencie z serwisu powinna być informacja co zrobiono. Skoro się wiesza, jeśli jest to bardzo uciążliwe, uczepiłbym się tej niesprawności i skorzystał z prawa do reklamacji, zgłosił się ponownie do salonu. Z tym, że ja preferuję korzystanie z prawa do rękojmi, daje więcej możliwości prawnych, poza tym jak sama nazwa wskazuje dochodzisz swoich praw od sprzedawcy. Poczytaj o rękojmi np. na stronach UOKiK o prawach konsumenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Irytujący problem z telefonem po powrocie z serwisu.
czy zawarte w tym temacie odpowiedzi okazały się pomocne? Jeśli tak - to oznacz tę najlepszą 🙂
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.