- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
Jak masz możliwość, to połącz się czymś innym z tym hotspotem. Przykładowo inny telefon do tego iPhone`a. Wtedy będzie wiadomo, czy problem jest na laptopie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
Wejdź jeszcze raz w Start - Panel sterowania - Sieć i Internet - Centrum sieci i udostępniania - Zmień ustawienia karty sieciowej. Później kliknij prawym przyciskiem myszy na sieć (zapewne o nazwie iPhone Roskana) i potem diagnozuj. Zobaczymy co się pokaże.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
Cóż nic nie wykazało wiec co można zrobic dalej? Teraz już wiadomo ze to z laptopem
Weszłam jeszcze w coś takiego i owszem brak dostępu do internetu mimo połączenia...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
To teraz w tym samym miejscu, kliknij prawym przyciskiem myszy i na właściwości. Po czym odznacz tak jak na zrzucie poniżej Protokół internetowy w wersji 6.
Następnie kliknij na Ok. Potem jeszcze raz kliknij prawym przyciskiem myszy i na właściwości. Później zaznacz napis Protokół internetowy w wersji 4 (w sensie żeby kliknąć na napis, wtedy na niebisko się podświetli, jak na zdjęciu wyżej) i kliknij na właściwości. Następnie zrób zdjęcie tego co wyskoczy, tak jak na zrzucie poniżej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
Niby wszystko okey. Uruchom teraz ponownie komputer i zobacz czy będzie działać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet i hotspot
- « Poprzedni
- Następny »