Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

Witam. Trzy dni temu wymieniłem moją kartę SIM na nową ponieważ poprzednia była za mała (przycinana do innego telefonu w komisie). Po wymianie karty ciągle wyskakuje "Brak Usług" a próba wybrania jakiegokolwiek USSD kończy się komunikatem "wyłącz tryb samolotowy i spróbuj ponownie". Po włożeniu tej samej karty do innego telefonu działa bez zarzutów.
Co może być przyczyną? Problem występuje na Sony Xperia M2
7 ODPOW. 7

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37138
  • 1374

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

Komunikat jest jasny. Wyłącz tryb samolotowy. Powinien być w powiadomieniach lub w ustawieniach.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

Właśnie problem w tym, że tryb samolotowy jest wyłączony i wina leży gdzieś pomiędzy kartą a siecią. Reset telefonu, wł/wył trybu samolotowego także nic nie daje.
Anonim

Nie dotyczy

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

@AlSkylar, a jak wyciągniesz simkę, przeczyścisz delikatnie styki, włożysz i dociśniesz z powodu luzu, to może chwycić połączenie. Spróbuj.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

Na chwile obecną nie mam jak ale sprawdzę później i dam znać czy to coś dało.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32524
  • 37138
  • 1374

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

To źle wkładasz kartę sim. Spójrz gdzie powinien być ścięty róg. Inna przyczyna to zablokowany telefon po numerze imei.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 84
  • 77
  • 0

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

Witam może masz uszkodzone karta sim i trzeba wymienić nowa karta sim


Zespół Nasz Orange
  • 1111
  • 7894
  • 80

Brak usługi - tylko połączenia alarmowe

@AlSkylar jak ostatecznie skończyła się Twoja sprawa? Czy udało się problem rozwiązać i czy któraś z powyższych odpowiedzi okazała się pomocna? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej - najbardziej pomocnej, jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu Emotikon: Szczęśliwy