- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Htc problem z Regeneris i salonem Orange
Witam
Mam pewien problem. Otóż po niespełna roku użytkowania mój Htc desire 820 zaczął mieć problemy z baterią. Postanowiłem oddać go na gwarancję. Telefon zaniosłem do salonu na Szpotańskiego w Warszawie. Pani go obejrzała, a stan dokładnie opisała w formularzu zgłoszenia reklamacji telefonu. Telefon poszedł do Regeneris, po tygodniu pobytu w serwisie sprawdzam stan zgłoszenia na ich stronce. A tam zaskoczenie, mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza, nieobjęte gwarancją... No cóż pierwsze co to telefon na infolinię serwisu i długa do salonu. Pan z serwisu poinformował mnie, że ich nie obchodzi jak doszło do uszkodzenia wyświetlacza i nie będą tego dociekać. Pan z salonu twierdzi, że nie ma pewności czy telefon był włączany... Nie ważne, że w formularzu ani słowa o uszkodzeniu wyświetlacza... I co tu dalej począć? Miejski Rzecznik Konsumentów twierdzi, że prawo działa na moją korzyść. Niestety w serwisie i salonie wszyscy umywają ręcę...
Czy ktoś miał podobną sytuację ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Htc problem z Regeneris i salonem Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Htc problem z Regeneris i salonem Orange
Oczywiście. Na formularzu zgłoszenia reklamacji telefonu mam opisany jego stan w momencie oddania. W załączniku skan formularza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Htc problem z Regeneris i salonem Orange
PS. Ukryj więcej danych osobowych np. numer imei .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Htc problem z Regeneris i salonem Orange
Nie mam FB, ale zajrzyj tutaj. Może ktoś z nimi coś wywalczył. Swoją drogą, po opiniach w sieci, widzę że "niezły" serwis, hoho...czytając o nich, zaczynam doceniać moje szczęście. Przez całe życie obyło się bez konieczności serwisowania jakiego kolwiek urządzenia...ufff