Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Htc problem z Regeneris i salonem Orange


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Htc problem z Regeneris i salonem Orange

Witam

 

Mam pewien problem. Otóż po niespełna roku użytkowania mój Htc desire 820 zaczął mieć problemy z baterią. Postanowiłem oddać go na gwarancję. Telefon zaniosłem do salonu na Szpotańskiego w Warszawie. Pani go obejrzała, a stan dokładnie opisała w formularzu zgłoszenia reklamacji telefonu. Telefon poszedł do Regeneris, po tygodniu pobytu w serwisie sprawdzam stan zgłoszenia na ich stronce. A tam zaskoczenie, mechaniczne uszkodzenie wyświetlacza, nieobjęte gwarancją... No cóż pierwsze co to telefon na infolinię serwisu i długa do salonu. Pan z serwisu poinformował mnie, że ich nie obchodzi jak doszło do uszkodzenia wyświetlacza i nie będą tego dociekać. Pan z salonu twierdzi, że nie ma pewności czy telefon był włączany... Nie ważne, że w formularzu ani słowa o uszkodzeniu wyświetlacza... I co tu dalej począć? Miejski Rzecznik Konsumentów twierdzi, że prawo działa na moją korzyść. Niestety w serwisie i salonie wszyscy umywają ręcę... 

Czy ktoś miał podobną sytuację ??

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

Htc problem z Regeneris i salonem Orange

A masz udokumentowany stan telefon w jakim go oddałeś?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 4
  • 0
  • 0

Htc problem z Regeneris i salonem Orange

Oczywiście. Na formularzu zgłoszenia reklamacji telefonu mam opisany jego stan w momencie oddania. W załączniku skan formularza.


002111.jpg

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32791
  • 38952
  • 1390

Htc problem z Regeneris i salonem Orange

Złóż reklamację albo przez salon albo samodzielnie http://www.ctdipolska.pl/reklamacje.html

PS. Ukryj więcej danych osobowych np. numer imei .

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Htc problem z Regeneris i salonem Orange

Nie mam FB, ale zajrzyj tutaj. Może ktoś z nimi coś wywalczył. Swoją drogą, po opiniach w sieci, widzę że "niezły" serwis, hoho...czytając o nich, zaczynam doceniać moje szczęście. Przez całe życie obyło się bez konieczności serwisowania jakiego kolwiek urządzenia...ufff