27-02-2019
23:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-02-2019
23:31
Gwarancja
Witam, mam pytanie dotyczące gwarancji. Potrzebuje oddać telefon do naprawy. Telefon przyszedł do mnie jedynie z fakturą bez wypełnionej karty gwarancyjnej. Więc czy muszę najpierw podbić w salonie kartę gwarancyjną a dopiero potem załatwić sprawy gwarancyjne czy wystarczy sama faktura do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej?. Oraz czy może to być dowolny salon w mojej okolicy (Olkusz). Pozdrawiam i przepraszam jeżeli post jest zamieszczony w złym miejscu.
Etykiety:
2 ODPOW. 2
28-02-2019
06:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-02-2019
06:38
Gwarancja
Jeśli zakupiłeś telefon online lub telefonicznie, to podbicie karty gwarancyjnej nie jest wymagane. W salonie i tak tego nikt nie podbije.
28-02-2019
06:51
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-02-2019
06:51
Gwarancja
Tak, telefon zakupiony przez internet. Czyli faktura wystarczy. Ok dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.