Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Gwarancja


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Gwarancja

Witam, mam pytanie dotyczące gwarancji. Potrzebuje oddać telefon do naprawy. Telefon przyszedł do mnie jedynie z fakturą bez wypełnionej karty gwarancyjnej. Więc czy muszę najpierw podbić w salonie kartę gwarancyjną a dopiero potem załatwić sprawy gwarancyjne czy wystarczy sama faktura do rozpoczęcia procedury gwarancyjnej?. Oraz czy może to być dowolny salon w mojej okolicy (Olkusz). Pozdrawiam i przepraszam jeżeli post jest zamieszczony w złym miejscu.

2 ODPOW. 2

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Gwarancja

Jeśli zakupiłeś telefon online lub telefonicznie, to podbicie karty gwarancyjnej nie jest wymagane. W salonie i tak tego nikt nie podbije.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Gwarancja

Tak, telefon zakupiony przez internet. Czyli faktura wystarczy. Ok dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.