- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
@Piotrekk85napisał(-a)A czy zamiast 4839... wpisujesz odpowiednio własny numer?
😀Oczywiście, że tak. Moje ustawienia są na załączonym obrazku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
@JanManapisał(-a)Dzień dobry
Nazwa użytkownika: - czy przed @ masz małą literę 'a' ?
Z literą "a" i bez niej telefon loguje się, ale połączenia przychodzące nadal nie działają.
Poza tym w polu nazwa użytkownika spróbuj wpisać numer w postaci 48399500000a@neofon.tp.pl
Po tej zmianie telefon się nie loguje. Za radą konsultanta wpisywałem 48399500000@neofon.tp.pl i się nie loguje. Wpisywanie nazwy użytkownika w formacie 48399500000a też brak logowania.
EDIT
Poza tym w polu nazwa użytkownika spróbuj wpisać numer w postaci 48399500000a@neofon.tp.pl
Po tej zmianie telefon się loguje. Ale ciągle nie dochodzą połączenia. Czyli obie nazwy użytkownika z "a" i bez "a" są akceptowalne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
A masz może smartfon z Androidem w dowolnej sieci?
Jeśli tak, to spróbuj sprawdzić voip na jakimś kliencie. Może to bug po stronie Orange a nie po stronie konfiguracji.
________________
*Scalenie treści z postów - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
Dzień dobry.
Chyba namierzyłem problem i może teraz pomożecie znaleźć rozwiązanie?
Zainstalowałem aplikacje ZoiPer na Android. Dodałem moje konto Orange VoIP i nic. Zarejestrowany, ale żadne połączenia nie przechodzą (nie można dzwonić i odbierać). Wyłączyłem wifi w telefonie i DZIAŁA!. Problem to ustawienia routera. Moja komórka jak i Gigaset mają dostęp do Internetu przez ten sam router. Nie przypuszczałem, że to może być problem, bo konto Halonet VoIP postawione nie na tym samym Gigasecie łączy się bez problemów! Żadnych zmian w routerze nie musiałem robić.
Teraz do brzegu. Mój router to TP-Link Archer VR600. Ktoś pomoże jakie ustawienia zmienić, żeby ruch przechodził?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
Chyba nie. Załączam zdjęcie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
@Piotrekk85Na Tp-Linku? Na ADSL...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gigaset C610 IP + VOIP + połączenia przychodzące
To znaczy mam w pakiecie TV, ale od kiedy przestałem używać Liveboxa dekoder też jest nieużywany. W TP-Linku nie konfigurowałem IPTV.
Dodałem IP Gigaseta do DMZ, też nie pomogło.