Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Galaxy J5 2016 a brand

ROZWIĄZANE

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 5
  • 2

Galaxy J5 2016 a brand

Witam.

Czy Orange brandowało w jakiś sposób telefonu Samsung Galaxy J5 (2016) kupione na abonament w salonie ?

Problem polega na tym, że kod CSC telefonu z Orange to XEO, czyli taki sam jak w wolnej sprzedaży. Jednak wszystkie aktualizacje oprogramowania na modelu z Orange pojawiają się z około 1 lub 2 miesięcznym opóźnieniem. Na przykład, kilka dni temu pojawił się Nougat 7.1.1 dla tego telefonu:

https://www.tabletowo.pl/2017/10/24/samsung-galaxy-j5-2016-nougat/

 

Dużo ludzi raportuje już, że aktualizacja jest dostępna. Natomiast egzemplarze z Orange nic nie wyszukują. Jedynie wczoraj (25.10) pojawiła się 24MB aktualizacja zabezpieczeń dla 6.0.1 i nic nowszego nie ma pomimo dostępności Androida 7.1.1 od kilku dni.

 

Więc pytanie jest proste. Czy Orange w jakiś sposób opóźnia aktualizacje dla tego modelu ?
Z tego co się dowiedziałem, to nie ma brandowanego softu dla J5 2016, a aktualizcję wychodzą jak wychodzą.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 5
  • 2

Galaxy J5 2016 a brand

Wychodzi na to, że telefony z Orange są jednak brandowane, pomimo tego, że kod CSC jest XEO. To tłumaczyłoby opóźnione aktualizacje.

 

orangemail.PNG

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

15 ODPOW. 15

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Galaxy J5 2016 a brand


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 5
  • 2

Galaxy J5 2016 a brand

Przeczytaj dokładnie mój post. Napisałem, że telefon z Orange ma taki sam CSC jak te z wolnej sprzedaży, czyli XEO. W dodatku na stronach takich jak sammobile czy live.samsung-updates nie można znaleźć brandowanego softu OPV dla tego telefonu, co oznacz, że Orange nie brandował tego telefonu.

 

Całość rozchodzi się o opóźnione aktualizacje tego telefonu. Czy Orange zatwierdza dostępność aktualizacji po IMEI ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Galaxy J5 2016 a brand

Aktualizacje wysyła i tak producent albo Google. Orange samo tego nie robi samodzielnie.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Galaxy J5 2016 a brand

Poza tym widzę, że piszesz na Android Polska - sam masz info dokładniejsze.

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 5
  • 2

Galaxy J5 2016 a brand

Tak, ale to są tylko moje domysły. Myślałem, że Orange ma w tej kwestii jakieś oficjalne stanowisko.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Galaxy J5 2016 a brand

Orange nie publikuje dat. Bo nie ma na to i tak wpływu - nawet jak ktoś Ci poda numer tygodnia to i tak bez żadnej gwarancji. Poza tym wszystkie aktualizacje wysyłane są partiami. Nie minęło dwa tygodnie od premiery. Próbowałeś podłączyć kabel USB telefon i softem wymusić aktualizację czy czekasz na OTA?

Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 5
  • 2

Galaxy J5 2016 a brand

Czekam na OTA. Choć wiem, że dostanę z opóźnieniem, bo wszystkie poprzednie aktualizacje też tak przychodziły.

Na kompie też sprawdzałem w programie SmartSwitch i on także twierdzi, że jest najnowsza wersja.

Widocznie będę musieć poczekać aż aktualizacja trafi na mój egzemplarz. Pewnie jest, to wysyłane partiami tak jak mówisz.


Poziom 17, Badacz Przestworzy
  • 25
  • 5
  • 2

Galaxy J5 2016 a brand

Wychodzi na to, że telefony z Orange są jednak brandowane, pomimo tego, że kod CSC jest XEO. To tłumaczyłoby opóźnione aktualizacje.

 

orangemail.PNG

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38813
  • 1388

Galaxy J5 2016 a brand

To by była jakaś odpowiedź.

Ps. Zakryj dane osobowe, chyba że masz zgodę na publikację.