Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z LTE/4g w samsung a5 2017

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z LTE/4g w samsung a5 2017

Mam abonament firmowy w Orange I telefon męża wzięty z abonamentem sieci Play Samsung galaxy a5 2017, używałam telefonu od początku czyli od maja tego roku  z kartą Orange i wszystko było ok aż do momentu wyjazdu za granicę w tym roku w sierpniu, We Włoszech wszystko działało idealnie Internet i połączenia we Francji zaczęły się problemy z lte/4g, nie miałam Internetu zawsze i nie mogłam wykonywać połączeń raz działało raz nie, po powrocie do Polski i wymianie karty Orange z moim numerem problem nie zniknął, teraz zupełnie przy włączonym lte/4g nie mam Internetu i nie mogę wykonywać połączeń, dzwoniąc do kogoś po prostu nie łączy cisza jest, Kiedy mam włączony tylko 2g wszystko działa dobrze ; sprawdzając kod wpisując w tel *123*# czy przy 2g czy przy lte/4g wyskakuje info problem z połączeniem bądź błędny kod MMi; w czym moze byc problem? ustawienia w sieci orange zrobione.
 
2 ODPOW. 2
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Problem z LTE/4g w samsung a5 2017

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 4
  • 0
  • 0

Problem z LTE/4g w samsung a5 2017

ok to nie możliwe że problem jest telefonu chyba raczej sieci, będąc na spacerze po rozmowie z mężem wyskoczyło mi cos o sieci 3g, nie zdążyłam przeczytać; mignęło szybko; przelaczylam na 3g (do tej pory natylko na 2g bylam)i dzialalo wyslalam smsa zadzwonilam i było ok przez chwilę《 mieszkam we Wroclawiu》 za jakis czas przenioslam sie gdzie indziej i juz znow problem