Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ekstra e-sim

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Ekstra e-sim

Dobry wieczór! 

Mam następujący problem, niestety infolinia nie jest w stanie mi pomóc, a na zgłoszenie techniczne się czeka... i czeka...

 

Jestem szczęśliwą posiadaczką taryfy Love, iphone 11 oraz iwatch 4 z cellularem. Niestety nie mogę aktywować ekstra e-sim. W aplikacji iwatch na iphone wyświetla się komunikat : „na Apple Watch nie można włączyć sieci komórkowej dla konta Orange. Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z Orange”. 

Oba urządzenia są zaktualizowane, resety były robione już kilka razy, nic nie pomogło, parowane były od początku, zawsze z tym samym, negatywnym, skutkiem.

 

Po to przeszłam do Orange by mów korzystać z iwatch bez telefonu... spotkał się ktoś może z takim problemem i zrobił coś by to w końcu zaczęło działać? 


A45E3C9D-9569-4822-B308-78F5FE1C94CB.png

 

________________

* Temat przeniesiony z działu Sieć i dostępność usług – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 29, Specjalista
  • 1015
  • 1881
  • 67

Ekstra e-sim

@Laeris 

 

Skontaktuj się z Orange i opisz problem na czacie lub podczas kontaktu z infolinią (510-100-100).Często po przeniesieniu jest problem z E-SIM oraz usługami typu VoLTE I VoWIFI (Wifi Calling).

 

Sprawa wymaga weryfikacji ręcznej przez dział techniczny.

 

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 40, Guru *****
  • 29970
  • 22633
  • 1289

Ekstra e-sim

Czy numer był przenoszony z innej sieci do Orange?

Poziom 37, Guru **
  • 9606
  • 15448
  • 304

Ekstra e-sim

@Laeris link z informacjami o uruchomieniu i aktywacji Extra eSIM:

https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim

 

Upewnij się, czy w Twojej taryfie można aktywować Extra eSIM. 

 

Filmik instruktażowy, jak uruchomić Extra eSIM na zegarku:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D35v2ayvhOwE&v...

 

 


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Ekstra e-sim

Tak, dokładnie: numer został przeniesiony 24.07.


Poziom 29, Specjalista
  • 1015
  • 1881
  • 67

Ekstra e-sim

@Laeris 

 

Skontaktuj się z Orange i opisz problem na czacie lub podczas kontaktu z infolinią (510-100-100).Często po przeniesieniu jest problem z E-SIM oraz usługami typu VoLTE I VoWIFI (Wifi Calling).

 

Sprawa wymaga weryfikacji ręcznej przez dział techniczny.

 

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 3
  • 0

Ekstra e-sim

Z infolinią kontaktowałam się już chyba z 8 razy (zarówno na czacie jak i telefonicznie) nie byli w stanie pomóc... złożyłam zgłoszenie techniczne, ale czas rozpatrywania to 30 dni i miałam nadzieję, że tu ktoś mi pomoże...


Poziom 29, Specjalista
  • 1015
  • 1881
  • 67

Ekstra e-sim

@Laeris 

 

Nie jest to twoja wina ani błędnej konfiguracji urządzeń.Wina leży po stronie Orange.Nie ma możliwości rozwiązania tej sprawy samodzielnie.

 

Nie mamy też wglądu do twojego konta abonenckiego więc nie możemy dokładniej zweryfikować sprawy.Trzeba czekać.

 

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.