- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dobry wieczór!
Mam następujący problem, niestety infolinia nie jest w stanie mi pomóc, a na zgłoszenie techniczne się czeka... i czeka...
Jestem szczęśliwą posiadaczką taryfy Love, iphone 11 oraz iwatch 4 z cellularem. Niestety nie mogę aktywować ekstra e-sim. W aplikacji iwatch na iphone wyświetla się komunikat : „na Apple Watch nie można włączyć sieci komórkowej dla konta Orange. Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z Orange”.
Oba urządzenia są zaktualizowane, resety były robione już kilka razy, nic nie pomogło, parowane były od początku, zawsze z tym samym, negatywnym, skutkiem.
Po to przeszłam do Orange by mów korzystać z iwatch bez telefonu... spotkał się ktoś może z takim problemem i zrobił coś by to w końcu zaczęło działać?
________________
* Temat przeniesiony z działu Sieć i dostępność usług – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skontaktuj się z Orange i opisz problem na czacie lub podczas kontaktu z infolinią (510-100-100).Często po przeniesieniu jest problem z E-SIM oraz usługami typu VoLTE I VoWIFI (Wifi Calling).
Sprawa wymaga weryfikacji ręcznej przez dział techniczny.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra e-sim
@Laeris link z informacjami o uruchomieniu i aktywacji Extra eSIM:
https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim
Upewnij się, czy w Twojej taryfie można aktywować Extra eSIM.
Filmik instruktażowy, jak uruchomić Extra eSIM na zegarku:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skontaktuj się z Orange i opisz problem na czacie lub podczas kontaktu z infolinią (510-100-100).Często po przeniesieniu jest problem z E-SIM oraz usługami typu VoLTE I VoWIFI (Wifi Calling).
Sprawa wymaga weryfikacji ręcznej przez dział techniczny.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra e-sim
Z infolinią kontaktowałam się już chyba z 8 razy (zarówno na czacie jak i telefonicznie) nie byli w stanie pomóc... złożyłam zgłoszenie techniczne, ale czas rozpatrywania to 30 dni i miałam nadzieję, że tu ktoś mi pomoże...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ekstra e-sim
Nie jest to twoja wina ani błędnej konfiguracji urządzeń.Wina leży po stronie Orange.Nie ma możliwości rozwiązania tej sprawy samodzielnie.
Nie mamy też wglądu do twojego konta abonenckiego więc nie możemy dokładniej zweryfikować sprawy.Trzeba czekać.
Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.