- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
na początku ten sam mms przychodził do mnie co 10 minut później co godzinę. Ja oraz osoba która mi go wysłała restartowaliśmi swoje telefony. Osoba wysyłająca korzysta z virgin mobile. Co może być przyczyną?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sorbit odpowiedź na MMS -a MMS- em.
Dodaj do zablokowanych na jeden dzień. Niech nadawca wyczyści folder wysłane.. Zrestartuje telefon... Ty też.. Jest gdzieś jakiś bubel i żeby nie resetowac telefonów trzeba zacząć od choćby wyjęcia kart SIM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co godzinę otrzymuję ten sam MMS.
Niech nadawca usunie ten mms z wiadomości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co godzinę otrzymuję ten sam MMS.
@sorbit może ten MMS zapisany jest na karcie, a nie w pamięci telefonu, a wtedy restart/reset fona nic nie da (niech osoba wysyłająca sprawdzi zapisy na karcie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co godzinę otrzymuję ten sam MMS.
Niech nadawca wyśle nowego innego mmsa do ciebie. Ewentualnie niech nadawca wyśle mmsa do kogoś innego. Wygląda jakby coś się zacięło tylko ciężko orzec u kogo...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Co godzinę otrzymuję ten sam MMS.
@sorbit proponuję sprawdzić ustawienia APN w telefonie. Tu informacja o konfiguracji:
https://www.orange.pl/omnibook/konfiguracja-internetu-mms-sms-w-telefonie
Podejrzewam, że nie przychodzi z Twojego smartfona informacja zwrotna o dostarczeniu MMS-a, więc jest ponawiana próba. Po iluś próbach dostarczania, w końcu przychodzi SMS z informacją, że masz do odebrania wiadomość MMS w swojej skrzynce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sorbit odpowiedź na MMS -a MMS- em.
Dodaj do zablokowanych na jeden dzień. Niech nadawca wyczyści folder wysłane.. Zrestartuje telefon... Ty też.. Jest gdzieś jakiś bubel i żeby nie resetowac telefonów trzeba zacząć od choćby wyjęcia kart SIM