- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Tak, ale pisałem wyżej, że karta z Play kolegi działa na LTE, a druga karta z Orange już nie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
@djsmoku, tutaj masz wszystko, więc postępuj zgodnie ze wskazówkami:
https://www.orange.pl/view/pomoc-techniczna-telefon-komorkowy
Jest jeszcze w starej wersji bezpośrednie wejście http://ustaw.orange.pl/ i tutaj
Masz też filmiki https://www.youtube.com/watch?v=Di8yMdYQDog
i tutaj. Jakie są prawidłowe parametry do konfiguracji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Tak wiem, ale ustawienia apn, nie dają nic próbowałem wielu konfiguracji i brak efektu. Telefon tak jak by nie wykrywał anteny z Orange. Inne sieci są, proszę spojrzeć na obrazek niżej. Po restarcie do ustawień fabrycznych przez dzień może dwa było dobrze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Telefon nie reaguje na ten kod, ale jeśli chodzi o ustawienie sieci "only LTE" to jest taka opcja w "Informacje o telefonie" i gdy ją wezmę to wyskakuje "brak usługi".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś