- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Sprawdź jeszcze, czy wszystkie aktualizacje systemu masz pobrane. Ew. podłącz telefon do kompa, powinien być jakiś program obsługujący ten model. Np. w Sony jest możliwość naprawy oprogramowania po wykonaniu kopii zapasowej. I tutaj na razie kończą się moje pomysły...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
djsmoku napisał(-a):
Fabryka nic nie dała, macie jeszcze jakieś pomysły?
@djsmoku, poszperałem trochę po podstronach serwisowych i taki krok sam wykonywałem kilka dni temu. Mnie pomogło w telefonie z klawiaturą. Spróbuj i Ty: http://samnaprawiam.orange.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Po paru dniach ten sam problem. Dodam, że w sieci Play mam normalnie LTE. I jestem w tym samym miejscu gdzie wcześniej mailem pełny zasięg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
@djsmokuMoże jedna problem jest tutaj http://downdetector.pl/status/orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak LTE
Ale proszę zauważyć to, że po restarcie do ustawień fabrycznych było przez parę dni dobrze. Inne sieci normalnie działają.