- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Chciałbym zauważyć że reklamacji nie da się złożyć bo konsultanci zachowują się jak bot Max. Tłumaczysz 3 razy a i tak nie zrobią tego co chcesz. A na końcu OCZYWIŚCIE chat przestaje działać i musisz tłumaczyć i łączyć się od nowa:))) (oczywiście zaraz mi będą wmawiać że to problem z wifi, zasięg max -50db, 5GHz, funbox 3 oczywiście łącze orange 😉 )
Żeby nie było parę minut wcześniej pisałem treść reklamacji która brzmiała następująco:
1. Usługa nie działa
2. Brak listy która powinna się znajdować wg punktu 11c regulaminu pod wskazanym adresem.
Wygląda na to że konsultanci znaleźli sposób na zrzucanie niewygodnych rozmów a Tobie prezentują generyczny komunikat. Klient w głębokim poważaniu - wszyscy mają Cię gdzieś.
Orange to UXowe dno i metr mułu w moim odczuciu. Oczywiście ocenzurują ten post szybciej niż ponownie dobiję się do człowieka na czacie.
________________
* Zakryto czat obsługowy – Netykieta – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Ja pisałem na czacie i dzwoniłem na infolinię biznes bo tel na firmę, na czacie nic nie wiedzą jeden człowiek tylko się zainteresował sprawą ale jak stwierdził mojego tel nie ma na liście 😉 a na infolinii raz nie miałem z kim porozmawiać bo osoba była niekompetentna a za drugim razem Pani udawała po krótkiej rozmowie, że nie słyszy co mówię i musi się rozłączyć 🙂
Jak tak traktujecie swoich klientów od czasów Idei to dziękuję Wam bardzo za taką współpracę.
Jeszcze żebym miał zasięg Waszej sieci w mojej okolicy... a tu pustynia. Konkurencja nie śpi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Jakieś zmiany? U mnie dalej bez zmian 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Wracam po trzydniowej banicji i uzupełniam temat. Screeny same tłumaczą sytuację. Lista obsługiwanych telefonów... jest pusta xD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Bo żaden telefon tego nie obsługuje. xDDD
https://nasz.orange.pl/t5/Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87-us%C5%82ug/wifi-calling-dla-sms-%C3%... nie wiem po co prowadzimy dwa wątki na ten sam temat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
klasyka.. wdrożyli coś co żaden telefon nie obsługuje 🙂 to rozumiem że na razie wdrożone to jest na nie telefony 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Po co więc wdrażać i uruchamiać usługę, do której nie ma sprzętu?
Może lepiej było rozeznać sprzęt, jaki klienci posiadają i dopiero wdrażać usługę z której można by było skorzystać. SMS przez WiFi Calling są, ale nie można ich użyć. Świetnie 😂😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
I pewnie kupa kasy wywalona na działającą usługę.
Jak dzwonię na infolinię, to konsultant podaje mi, jakiego telefonu używam, czyli informacje są przekazywane. Mając takie dane nie lepiej przeanalizować, jakich urządzeń klienci używają i wdrożyć usługę, która zadziała na obecnym sprzęcie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Chyba nie. Lepiej wdrożyć usługę "przecież wdrożyliśmy!!!" a potem pomartwić się o zaszycie ustawień w oprogramowaniu OPV i XEO (no to już dla Orange mission impossible prawie że)
xDDDD
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
wifi calling dla sms-ów
Nie ma to jak ułatwić sobie życie. Pewnie sporo kaski na to poszło ileś roboczogodzin i etatów, a teraz niech się inżynierowie informatycy głowią, jak wypuścić aktualizację i nie zaliczyć wpadki jak Google kilka dni temu.
Nie lepiej by było wypuścić apki do WiFi Calling? Kto chce, to sobie instaluje i użytkuje, a teraz mamy usługę nie do użytku.
Mógłby się Orange tak nie kompromitować i udostępnić usługę działającą.