- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
cześć,
przychodzę z pytaniem, bo się lekka drama zaczyna robić. Byli dziś u mnie technicy w celu podłączenia usług (do bloku jest dociągnięty światłowód). Panowie technicy stwierdzili że potrzebują dostępu do hali garażowej (do której dostęp ma 5 osób z 25 mieszkań i bronią hali niczym Cerbery;)), mimo że skrzynka z rozdzielnia jest ogólnodostępna na -1 (obok hali garażowej). Fakt, że nie dopytyłam po co ten dostęp, ale zakładam że skrzynkę widzieli gdzie jest. Czy faktycznie Panowie technicy mogą potrzebować dostępu jeszcze gdzieś indziej niż do skrzynki i mieszkania (nie wiem czy ktoś w bloku korzysta z orange)?
_______
* Temat przeniesiony z Internet domowy - Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@musumuss oczywiscie że mogą a nawet potrzebują bo inaczej może być problem aby Cię podłączyć. Zakładam że tam jest OPP i muszą wyspawać kolejne włókno albo fizycznie wpiąć następny patchcord. Natomiast to co ty widziałeś to zapewne skrzynka rozdzielcza MSN. Nie wiem w czym lokatorzy mają problem. Klucz do pomieszczenia pewnie ma kilka osób a kto otworzy to nie jest istotne. W umowie ze Wspolnotą czy Zarządcą był zapis o umozliwieniu dostępu do infrastruktury Orange w celu usuwania uszkodzeń, konserwacji i instalacji sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podlaczenie usług - technicy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podlaczenie usług - technicy
@musumuss tak, mogą potrzebować w zależności jak zbudowana jest infrastruktura instalacji w budynku.
Czasem są skrzynki pośrednie, w których muszą pospawać instalacje do lokalu, a czasem wręcz ja pociągnąć o tej skrzynki ogólnodostępnej do pionu i dalej do lokalu.
Technicy przeważnie się orientują w topografii budynku i trasach kablowych dla instalacji, więc ja bym im uwierzył...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@musumuss oczywiscie że mogą a nawet potrzebują bo inaczej może być problem aby Cię podłączyć. Zakładam że tam jest OPP i muszą wyspawać kolejne włókno albo fizycznie wpiąć następny patchcord. Natomiast to co ty widziałeś to zapewne skrzynka rozdzielcza MSN. Nie wiem w czym lokatorzy mają problem. Klucz do pomieszczenia pewnie ma kilka osób a kto otworzy to nie jest istotne. W umowie ze Wspolnotą czy Zarządcą był zapis o umozliwieniu dostępu do infrastruktury Orange w celu usuwania uszkodzeń, konserwacji i instalacji sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podlaczenie usług - technicy
dzięki:) z rana dostałam "olśnienia", że skrzynka skrzynką, ale przewód muszą dociągnąć do mieszkania i najprościej będzie to zrobić przez wnęki które są na piętrach, a dostęp do nich jest właśnie z tej części zamkniętej 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podlaczenie usług - technicy
@musumuss technicy maja zaliczane każde zlecenie wykonane skutecznie, a więc nie ma mowy o tym, że czegoś nie zrobią, bo im się nie chce...Budynki wielorodzinne mają dość specyficzne uwarunkowania techniczne i rzadko bywa, aby trasy kablowe w każdym biegły tak samo. Poza tym technicy mają wytyczne jak wykonać instalację w opisie każdego budynku i wiedzą mniej więcej jak mają poprowadzić kable. Kolejne dokładane info monterów, którzy już byli w budynku służy kolejnym...
Przekazują sobie również wzajemnie informacje, a więc ich "pomysły" na udostępnienie odpowiedniej części budynku nie są wydumane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podlaczenie usług - technicy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
podlaczenie usług - technicy
@musumuss "Klient świadomy (w krawacie) jest mniej awanturujący się"...Zawsze trzeba wiedzieć co w trawie piszczy. Ułatwia to zarówno instalację (czy to w budynku, czy lokalu) jak i późniejsze użytkowanie (myślę głównie o awariach-co trzeba wiedzieć i jak reagować). Wiele spraw i rzeczy można ogarnąć, co ułatwia życie 🙂