- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poniższe informacje są archiwalne. Aplikacja nie jest już dostępna. Możesz korzystać z Wi-Fi Calling bezpośrednio w swoim telefonie. Więcej tutaj: https://www.orange.pl/view/wificalling
Cześć,
Niestety po kilku dniach testów aplikacji WiFiCalling na telefonie LG G2 zapadła decyzja o jej wyłączeniu.
1. Przesterowany dźwięk "wychodzący", który czasem powoduje problemy w zrozumieniu słów po drugiej stronie. Ktoś gdzieś napisał, że najlepiej słychać szept, inaczej ma się wrażenie że rozmówca krzyczy do słuchawki. To powinno być raczej łatwe do naprawienia, albo powinna pojawić się możliwość regulacji głośności.
2. Niestabilność połączenia: zdarzało się że aplikacja pozostawała w trybie "łączenie..." przez kilka godzin. Konieczne było jej "zabicie" i uruchomienie od nowa, mimo że połączenie WiFi cały czas jest dostępne.
3. Problemy z dodzwonieniem się: wczoraj próbowałem dodzwonić się do żony (używającej właśnie tego G2) kilkanaście razy w ciągu pół godziny. Ja słyszałem sygnał dzwonienia, jej telefon milczał. Wyglądało to tak, jakby "komórkowa" część systemów uważała że połączenie obsłuży część VoWiFi, a aplikacja nie otrzymywała informacji o połączeniu przychodzącym. Niefajnie.
4. Po pewnym czasie pracy aplikacji sterowanie głośnością telefonu przestało być możliwe, a głośnik zamilkł: brak dźwięku powiadomień, brak dźwięku połączeń przychodzących, ba - brak dźwięku budzika dzisiaj rano. Moje przypuszczenie: w trakcie trwania połączenia WiFi aplikacja wycisza wszystkie dźwięki telefonu by nie "ogłuszyć" kogoś kto ma przyłożony telefon do ucha. Widocznie zdarza się, że nie zawsze dźwięki są przywracane po zakończeniu połączenia.
Drogie Orange, do czasu poprawienia tych błędów aplikacja nie jest w pełni użyteczna. Może się przydać w sytuacjach wyjątkowych, ale nie pozostanie włączona non-stop.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@muddy
Dzięki za wyczerpujący opis błędów!
Walczymy właśnie, aby poprawić jakość dźwięku. Na niektórych modelach (często LG) ten problem sie pojawia. Niestety, dość losowo.
Temat niedodzwaniania się też już znamy, ale to jakaś grubsza sprawa. Nie odpuszczamy!
Proszę o cierpliwość. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja WiFiCalling - problemy
@muddyTo co opisujesz to kojarzy mi się takim samym problemem z HD Voice.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja WiFiCalling - problemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@muddy
Dzięki za wyczerpujący opis błędów!
Walczymy właśnie, aby poprawić jakość dźwięku. Na niektórych modelach (często LG) ten problem sie pojawia. Niestety, dość losowo.
Temat niedodzwaniania się też już znamy, ale to jakaś grubsza sprawa. Nie odpuszczamy!
Proszę o cierpliwość. 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja WiFiCalling - problemy
Dzisiaj spotkałem się z dziwnym problemem.
Dzwoniąc do banku pod numer 22 438 41 41 z aplikacji mam komunikat że numer nie istnieje.
Dzwoniąc normalnie po sieci komórkowej pod ten sam numer bez problemu się dodzwaniam.