Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

[archiwum] Aplikacja WiFiCalling - problemy

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Pasjonat
  • 111
  • 130
  • 6

[archiwum] Aplikacja WiFiCalling - problemy

Poniższe informacje są archiwalne. Aplikacja nie jest już dostępna. Możesz korzystać z Wi-Fi Calling bezpośrednio w swoim telefonie. Więcej tutaj: https://www.orange.pl/view/wificalling

 

Cześć,

Niestety po kilku dniach testów aplikacji WiFiCalling na telefonie LG G2 zapadła decyzja o jej wyłączeniu. 

1. Przesterowany dźwięk "wychodzący", który czasem powoduje problemy w zrozumieniu słów po drugiej stronie. Ktoś gdzieś napisał, że najlepiej słychać szept, inaczej ma się wrażenie że rozmówca krzyczy do słuchawki. To powinno być raczej łatwe do naprawienia, albo powinna pojawić się możliwość regulacji głośności.

2. Niestabilność połączenia: zdarzało się że aplikacja pozostawała w trybie "łączenie..." przez kilka godzin. Konieczne było jej "zabicie" i uruchomienie od nowa, mimo że połączenie WiFi cały czas jest dostępne.

3. Problemy z dodzwonieniem się: wczoraj próbowałem dodzwonić się do żony (używającej właśnie tego G2) kilkanaście razy w ciągu pół godziny. Ja słyszałem sygnał dzwonienia, jej telefon milczał. Wyglądało to tak, jakby "komórkowa" część systemów uważała że połączenie obsłuży część VoWiFi, a aplikacja nie otrzymywała informacji o połączeniu przychodzącym. Niefajnie.

4. Po pewnym czasie pracy aplikacji sterowanie głośnością telefonu przestało być możliwe, a głośnik zamilkł: brak dźwięku powiadomień, brak dźwięku połączeń przychodzących, ba - brak dźwięku budzika dzisiaj rano. Moje przypuszczenie: w trakcie trwania połączenia WiFi aplikacja wycisza wszystkie dźwięki telefonu by nie "ogłuszyć" kogoś kto ma przyłożony telefon do ucha. Widocznie zdarza się, że nie zawsze dźwięki są przywracane po zakończeniu połączenia.

Drogie Orange, do czasu poprawienia tych błędów aplikacja nie jest w pełni użyteczna. Może się przydać w sytuacjach wyjątkowych, ale nie pozostanie włączona non-stop.

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 19, Pasjonat
  • 28
  • 73
  • 6

Aplikacja WiFiCalling - problemy

@muddy
Dzięki za wyczerpujący opis błędów!

Walczymy właśnie, aby poprawić jakość dźwięku. Na niektórych modelach (często LG) ten problem sie pojawia. Niestety, dość losowo.

Temat niedodzwaniania się też już znamy, ale to jakaś grubsza sprawa. Nie odpuszczamy!

Proszę o cierpliwość. 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Aplikacja WiFiCalling - problemy

@muddyTo co opisujesz to kojarzy mi się takim samym problemem z HD Voice.


Poziom 40, Guru *****
  • 31015
  • 26152
  • 1318

Aplikacja WiFiCalling - problemy

Sugerowałbym przesłać powyższy opis na BOK. Wtedy ktoś mógłby prześledzić logi na Twoim konkretnym numerze. Zgłoszenie można wysłać np. przez mój orange.

Poziom 19, Pasjonat
  • 28
  • 73
  • 6

Aplikacja WiFiCalling - problemy

@muddy
Dzięki za wyczerpujący opis błędów!

Walczymy właśnie, aby poprawić jakość dźwięku. Na niektórych modelach (często LG) ten problem sie pojawia. Niestety, dość losowo.

Temat niedodzwaniania się też już znamy, ale to jakaś grubsza sprawa. Nie odpuszczamy!

Proszę o cierpliwość. 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 23, Pasjonat
  • 523
  • 1222
  • 16

Aplikacja WiFiCalling - problemy

Dzisiaj spotkałem się z dziwnym problemem. 

Dzwoniąc do banku pod numer 22 438 41 41 z aplikacji mam komunikat że numer nie istnieje. 

Dzwoniąc normalnie po sieci komórkowej pod ten sam numer bez problemu się dodzwaniam.