- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
Dzień dobry, mam problem z płynnym przełączaniem rozmów głosowych podczas słabego sygnału LTE ---》2G. Bywam w miejscach gdzie zasięg LTE (B20) jest na poziomie -130dbm czyli prawie że brak sygnału ale telefon sztywnie trzyma się LTE powodując zakłócenia i zrywania rozmów w ostateczności połączenie samo rozłącza się a na wyświetlaczu widzę już 2G i gdy wykonuję połączenie w tym samym miejscu przez 2G to mogę bez problemu rozmawiać bez zakłóceń. Jak to rozwiązać aby ten telefon sam płynnie przerzucił na technologię 2G nie rozłączając mi połączenia w tych miejscach gdzie już też zasięg LTE jest tak znikomy, że nie da się rozmawiać ?
Telefon to Samsung Galaxy s21 FE 5G
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
IMHO idealnej rady na to po prostu nie ma. Można coś tam manewrować z poreferencjami połączeń, ale w praktyce ani to wygodne ani skuteczne. Nie wiem też czy jest do tych opcji w ogóle dostęp na twoim telefonie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
@Roberto971 jak masz w tej lokalizacji dostęp do WiFi, to skorzystaj z WiFi Calling. Powinno płynnie przechodzić podczas połączenia głosowego.
Telefony są tak konfigurowane, aby korzystały z wyższej technologii, więc temu jest problem. Pewnie już w Twojej lokalizacji jest wyłączone 3G, więc jak by jeszcze 3G działało, to telefon poradziłby sobie z płynnym przełączeniem na niższą technologię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
@Roberto971 Nie ma takiej możliwości aby przełączyło z VoLTE na 2G/3G choć teoretycznie https://telcomaglobal.com/p/what-is-csfb-and-srvcc-in-lte powinno to działać tak jak oczekujesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
@Samotnicknapisał(-a)@Roberto971 Nie ma takiej możliwości aby przełączyło z VoLTE na 2G/3G choć teoretycznie https://telcomaglobal.com/p/what-is-csfb-and-srvcc-in-lte powinno to działać tak jak oczekujesz.
A dlaczego? U mnie na granicy zasięgu LTE przy włączonym VoLTE podczas rozmowy często zrzuca do H/H+ bez rozłączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
@Katani1 U mnie niestety to tak fajnie nie działa. Zwykle następuje cisza w słuchawce na kilka(naście) sekund a potem trzy piknięcia i zerwanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
Ja z uwagi na słaby zasięg LTE w mieszkaniu wyłączyłem VoLTE. Dopóki działa u mnie 3G z rozmowami nie mam żadnego problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
@ŁysaKaszankaINCnapisał(-a)
Właśnie. Rozwiązaniem jest wyłączenie volte. Wtedy rozmowa idzie przez 2g/3g
Tylko wtedy @Roberto971 musi pamiętać o ponownym włączeniu usługi/protokołu gdy znajdzie się w miejscu o lepszym zasięgu i gdzie będzie wolał z VoLTE skorzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zrywanie połączenia VoLTE przy bardzo słabym zasięgu
Kurcze szkoda, że to nie jest jak u różowych, bo przeszedlem od różowych do Orange i u nich wyglądało to tak że przy słabym LTE zrzucało samo do 2G i można było rozmawiać bez problemu i zakłóceń. Dziękuję wam bardzo za odpowiedzi i miłego dnia wam życzę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »