- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
Chciałem zgłosić problem z Internetem w Orange ale przyznam że nie mogę tego dokonać.
Poprzez Mój Orange jest opcja Moje Sprawy ale jak już wybiorę numer, lokalizację gdzie występuje problem z Internetem to pojawia się Czat z Doradcą, który w dzień wolny jest niedostępny.
Poszukiwałem też możliwość wysłania e-maila do BOK Orange, nie znalazłem.
Jak zatem można zgłosić problem z wolnym działaniem Internetu?.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @asziatko
Spróbuj skontaktować się z doradcą na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 i zgłosić ten problem ( Połączenie bezpłatne dla klientów Orange. Nasi doradcy są dostępni całodobowo: 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu)
@asziatkowidzę że jest to internet mobilny. Jeśli jest to internet mobilny to możesz jest to spowodowane pracami modernizacyjnymi w Twojej okolicy w zwiazku z wyłączeniem sieci 3G i przygotowanie sieci do obsługi technologii 5G. W tym linku masz też harmonogram wyłączeń sieci 3G w Orange https://www.orange.pl/zobacz/wylaczamy-3g
W tym czasie możesz zauważyć, że:
- nie masz zasięg lub jest on słaby,
- połączenia są słabej jakości,
- internet nie działa szybko,
- są problemy z nawiązywaniem połączeń,
- połączeni są zrywane.
W tym linku masz więcej informacji o tym https://www.orange.pl/omnibook/prace-modernizacyjne-sieci-mobilnej#
Może być też nadajnik przeciążony i wtedy bedzie słabsza prędkość internetu.
Może także czy w Twojej okolicy występują utrudnienia w sieci Orange
Wystarczą dwa kroki:
1. Wyślij SMS na numer 1533 w treści wpisz Diagnozuj (koszt SMS-a zgodny z Twoim planem taryfowym). SMS nie działa w ofercie Flex.
2. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość zwrotną od Orange z informacją czy na obszarze, w którym przebywasz występują utrudnienia wpływające na działanie sieci lub usług.
Jeżeli występują utrudnienia, to otrzymasz informację o ich rodzaju oraz przewidywaną datę zakończenia (jeżeli jest znana).
Więcej informacji w tym linku w pkt 3 https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-slabego-zasiegu#
Myśle, że powyższe wskazówki pomogą Ci rozwiązać problem
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć @asziatko
Spróbuj skontaktować się z doradcą na infolinii Orange *100 lub 510 100 100 i zgłosić ten problem ( Połączenie bezpłatne dla klientów Orange. Nasi doradcy są dostępni całodobowo: 24 godz. na dobę, 7 dni w tygodniu)
@asziatkowidzę że jest to internet mobilny. Jeśli jest to internet mobilny to możesz jest to spowodowane pracami modernizacyjnymi w Twojej okolicy w zwiazku z wyłączeniem sieci 3G i przygotowanie sieci do obsługi technologii 5G. W tym linku masz też harmonogram wyłączeń sieci 3G w Orange https://www.orange.pl/zobacz/wylaczamy-3g
W tym czasie możesz zauważyć, że:
- nie masz zasięg lub jest on słaby,
- połączenia są słabej jakości,
- internet nie działa szybko,
- są problemy z nawiązywaniem połączeń,
- połączeni są zrywane.
W tym linku masz więcej informacji o tym https://www.orange.pl/omnibook/prace-modernizacyjne-sieci-mobilnej#
Może być też nadajnik przeciążony i wtedy bedzie słabsza prędkość internetu.
Może także czy w Twojej okolicy występują utrudnienia w sieci Orange
Wystarczą dwa kroki:
1. Wyślij SMS na numer 1533 w treści wpisz Diagnozuj (koszt SMS-a zgodny z Twoim planem taryfowym). SMS nie działa w ofercie Flex.
2. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość zwrotną od Orange z informacją czy na obszarze, w którym przebywasz występują utrudnienia wpływające na działanie sieci lub usług.
Jeżeli występują utrudnienia, to otrzymasz informację o ich rodzaju oraz przewidywaną datę zakończenia (jeżeli jest znana).
Więcej informacji w tym linku w pkt 3 https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-slabego-zasiegu#
Myśle, że powyższe wskazówki pomogą Ci rozwiązać problem
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
@asziatko e-maila do obsługi klienta Orange już nie ma od kilku lat. Zgłoszenia na czacie z MAX-em lub z konsultantem w dni robocze. Podobnie działa infolinia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
Dziękuje za odpowiedzi.
Sprawdzić SMS'em nie mam za bardzo jak z racji że karta SIM jest w kamerze od monitoringu. Sama kamera pracuje w paśmie LTE. Także wyłączanie pasma 3G można by było wykluczyć.
Problem jest o tyle zastanawiający, że w ciągu dnia mniej więcej od godziny 8 rano do godziny 21 wieczorem bardzo wolno działa Internet, nie można obrócić kamery zdalnie lub ten obrót jest bardzo długi, co przekłada się na klatkowanie obrazu, zrywanie połączenia lub pojawienie się obrazu po 5 -6 sekundach po obrocie kamery monitoringu.
Co więcej w okolicy godziny 21 wieczorem i całkiem w nocy bez problemu mogę obrócić kamerą, kamera może wykonywać bez problemu patrol jaki ma zaprogramowany z interwałem, ręcznie zdalnie również mogę obrócić kamerę.
Dodam także że ten sam problem występuje na dwóch smartfonach w tym samym miejscu będących w zasięgu Orange (dokładniej NJU Mobile) że jak kamera ma utrudniony zasięg to przekłada się na utrudniony dostęp do Internetu na smartfonach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
@asziatko prawdopodobnie jesteś w zasięgu przeciążonego nadajnika.
W dzień powszedni na infolinii poproś o analizę systemowa tej konkretnej karty SIM. Konsultant poinformuje o zasięgu i o tym czy stacja jest przeciążona, oraz przyjmie zgłoszenie, co się przełoży na informacje do służb technicznych. Jak się zbierze ich sporo, może coś poprawią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
@agat13 i tak by było prawie systematycznie dzień w dzień że w ciągu dnia był by utrudniony zasięg dostęp, a w nocy by było wszystko w porządku?.
Dodam że problem z zasięgiem pojawił się końcem maja 2024 r., a kamera pracuje od 1 marca 2024 r. gdzie wcześniej było wszystko dobrze przez całą dobę.
Jest jeszcze inna zależność, jak wspomniałem w danym miejscu gdzie jest kamera i gdzie się przebywa ze smartfonami jest problem z zasięgiem, ale udając się dosłownie 100 - 150 metrów dalej nie zależnie w która stronę wszystko jest dobrze, Internet w smarfonach jest zadowalający ale chcąc już kierować czy też obracać kamerą jest to bardzo utrudnione lub nie możliwe w ciągu dnia.
Skontaktuje się Infolinią, z numeru NJU Mobile mogę dzwonić i podać numer karty SIM tej w kamerze lub jej numer?. Nie będzie problemu że dzwonię nie z tego numeru co dotyczy problem?.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
@asziatko dołączyły kolejne osoby do nadajnika, z którego korzystasz i nadajnik został mocno obciążony. W nocy mniej urządzeń zużywających transfer na nadajniku, więc i kamera płynniej działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
@asziatko powiem więcej...
Wystarczy, że wtedy ktoś ze względu na słaby zasięg uruchomił swój nielegalny repeater i to będzie działać tak samo..
Zakłócenia pracy nadajnika i jego przeciążenie mogą powodować czkawkę w dzień, a w nocy, gdy szkodniki i wysycajacy pasmo śpią, działa ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wolne Działanie Internetu - Jak Zgłosić Problem
@agat13 i właśnie tego się obawiam że może to być jakiś repeater u kogoś co polepsza mu zasięg, a utrudnia zasięg innym w otoczeniu. Bo jak by to były zakłócenia pt. terenu, urbanistyki czy też przeciążenia BTS'a to by nie było tak systematycznie niemalże o tych samych godzinach.
Znaleźć skąd lub od kogo takie ustrojstwo nadaje pewnie równa się zeru.
Zniwelować problem lub poprawić zasięg u siebie (głównie mam na myśli tu kamerę) w sposób legalny jest jakiś sposób?.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »