Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge

Witam,
Posiadam Samsunga S8 ostatnia wersja oprogramowania XEO. Mimo włączonego w ustawieniach WifiCalling na górnej belce nie pojawia mi się słuchawka symbolizująca możliwość wykonania połączeń w tej usłudze.
Numer przeniesiony 10 dni temu z Virgin mobile.
Na czacie z konsultantem dostałem informację że niby po stronie Orange jest wszystko włączone. Testowałem również na niebrandowanym S7 Edge, a także próbując instalować aplikacje dedykowana na Huawei Mate 9 (tutaj na ekranie informującym że czekać na wiadomość SMS zrezygnowałem po godzinie)
Testowane również na 4 różnych modemach Wi-Fi i różnych operatów internetowych.
Co jeszcze jestem w stanie zrobić? Ktoś miał może podobny problem?

4 ODPOW. 4

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge

Nie masz jakiś usług wykluczających się? Sugerowałbym sprawdzić na BOK

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge

To samo pytałem konsultanta. Nic nie koliduje świeża oferta na kartę tylko dopasowana nic nie zmieniane.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32322
  • 36193
  • 1366

Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge

Ale miałeś przeniesienie. Wificalling aktywowałeś przed czy po przeniesieniu?

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge

Kontaktowałem się po przeniesieniu z konsultantem w celu aktywacji i stwierdził że w systemie ma już wszytko aktywne