17-02-2018
11:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:30
Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge
Witam,
Posiadam Samsunga S8 ostatnia wersja oprogramowania XEO. Mimo włączonego w ustawieniach WifiCalling na górnej belce nie pojawia mi się słuchawka symbolizująca możliwość wykonania połączeń w tej usłudze.
Numer przeniesiony 10 dni temu z Virgin mobile.
Na czacie z konsultantem dostałem informację że niby po stronie Orange jest wszystko włączone. Testowałem również na niebrandowanym S7 Edge, a także próbując instalować aplikacje dedykowana na Huawei Mate 9 (tutaj na ekranie informującym że czekać na wiadomość SMS zrezygnowałem po godzinie)
Testowane również na 4 różnych modemach Wi-Fi i różnych operatów internetowych.
Co jeszcze jestem w stanie zrobić? Ktoś miał może podobny problem?
Etykiety:
4 ODPOW. 4
17-02-2018
11:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:38
Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge
Nie masz jakiś usług wykluczających się? Sugerowałbym sprawdzić na BOK
17-02-2018
11:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:40
Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge
To samo pytałem konsultanta. Nic nie koliduje świeża oferta na kartę tylko dopasowana nic nie zmieniane.
17-02-2018
11:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:47
Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge
Ale miałeś przeniesienie. Wificalling aktywowałeś przed czy po przeniesieniu?
17-02-2018
11:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
17-02-2018
11:52
Wifi Calling Galaxy S8, S7 Edge
Kontaktowałem się po przeniesieniu z konsultantem w celu aktywacji i stwierdził że w systemie ma już wszytko aktywne