Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VoLTE - już oficjalnie?

ROZWIĄZANE

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

VoLTE - już oficjalnie?

Cześć @kvasir, póki co VoLTE w Orange wymaga dodania fragmentu naszego kodu w oprogramowaniu, więc działa tylko na urządzeniach z naszym "brandowanym" oprogramowaniem. Aktualna lista urządzeń wspierających VoLTE w Orange znajduje się tutaj: www.orange.pl/volte, nie znamy terminów udostępnienia kolejnych.

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 46
  • 111
  • 1

VoLTE - już oficjalnie?

@Artur Na razie to trochę bez sensu robi się żeby kod dodawac jakby nie można było udostępnić ustawieć. Czekam aż nie brandowane będa działały po za tym mam ciężkie przeboje z Brandowanym telefonem, brak aktualizacji, fatalnie działające smsy, zraziłem się totalnie.Po za tym kupując nowy telefon mogę wybrać np Xiaomi, Asus Zenphone, Acer itp których nie macie w ofercie. Mam nadzieje że szybko bedzie szybka taka możliwość zanim ten telefon totalnie się zestarzeje i nie będzie już supportu od Microsoftu W Windows Mobile 10 raczej wystarczą ustawienia bo nie mam włączonej możliwości rejestracji serwera IMS (IP Multimedia Subsystem) w ustawieniach karty SIM. W czeskim T-Mobile widziałem że VoLTE działa na Lumii 550


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

VoLTE - już oficjalnie?

@kvasir, mam nadzieję, że w przyszłości będzie mogło działać na każdym, technicznie gotowym na to urządzeniu, ale póki co, w Androidach do działania VoLTE potrzebne jest oprogramowanie Orange.

 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

VoLTE - już oficjalnie?

Dzień dobry,

kilka dni temu dostałem update do andrida 7.0. Wrzuciłem wersję dla orange, mam aktualnie: G930FXXU1DQB7/G930FOPV1DQB1/G930FXXU1DQB1". W opcjach pojawiło mi się WiFi Calling oraz VoLTE. VoLTE znikło po jakimś czasie z menu i funkcja nie działa prawidłowo, natomiast VoWiFi nie znika, ale nie działa. Dodatkowa ikonka z pomocy się nie pojawia. Sprawdzałem na karcie SIM z orange i mojej głownej z NJU, w którym powinny obie usługi działać. Chciałbym korzystać z tych usług i po to wrzuciłem soft od orange, ale niestety nie wiem co mogę jeszcze zrobić żeby zadziałało.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

VoLTE - już oficjalnie?

@kylo32, masz Samsunga Galaxy S7, Orange Dive 71 lub Xperię XZ?

Jeśli tak to proszę zerknij na stronę o VoLTE: www.orange.pl/volte

Na samym dole są najczęściej zadawane pytania. Zwróć uwagę na "Jakie warunki muszą być spełnione, by móc korzystać z VoLTE?".

Jeśli wszystko się zgadza to przejdź do sekcji "Czy są jakieś usługi, z których korzystanie nie pozwala na używanie technologii VoLTE?". Zaloguj się na www.orange.pl/mojorange i sprawdź czy nie masz włączonej którejś z wykluczających się z VoLTE usług.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

VoLTE - już oficjalnie?

Mój telefon to S7, jedyne co mi przychodzi do głowy, to:
"...mieć włączoną usługę VoLTE w systemach Orange..."

Oprogramowanie tak jak wspominałem jest wgrane z rom'a dla Orange, usługi wykluczające się też wyglądają OK.

Bardzo mnie dziwi fakt, że ani na karcie NJU ani orange nie jestem w stanie skorzystać z usług - wcześniej mój telefon miał soft oficjalny, sklepowy samsunga.

 

 

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

VoLTE - już oficjalnie?

Jeśli sprawdziłeś, że nie masz żadnych usług "wykluczających" to pozostaje już chyba tylko kontakt z BOK (np. bezpłatnie przez appkę Mój Orange). Doradca sprawdzi usługi na Twoim koncie i jest duża szansa, że naprawi "od ręki" 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

VoLTE - już oficjalnie?

Dziękuję za informację, postaram się w najbliższym czasie zadzwonić. Fajnie było by jak by działało 😉


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 4
  • 2
  • 0

VoLTE - już oficjalnie?

Działa po kontakcie z BOK i restarcie telefonu - i to w NJU. Super, dzięki wielkie za pomoc!


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6113
  • 109

VoLTE - już oficjalnie?

No i super! Dzięki, @kylo32, że dałeś tu znać, że problem rozwiązany. Cieszymy się i zapraszamy w przyszłości 🙂