Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

VPN traci połączenie


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

VPN traci połączenie

Witam serdecznie,

 

Posiadam dwa numery:
1. Orange Flex

2. Orange służbowy (na codzień Hotspot USB podłączony do laptopa, sprawdzona każda ewentualność)

W mojej pracy używanie VPN jest podstawą, ale niestety od około dwóch tygodni pojawił się problem, po połączeniu z VPN (FortiClient) wszystko jest w porządku, niestety po mniej więcej minucie zostaję z nim rozłączony. Miałem problemy z wykonywaniem zadań w pracy więc "na szybko" zostałem zmuszony do zakupu startera innej sieci, odziwo w niej problemu nie mam, sprawdziłem też kilka innych. Do tej pory od początku pandemii nie było z tym żadnego problemu do teraz...

 

Specjaliści z firmy (głównie z zagranicy) polecili mi się z Wami skontaktować.  Prawdopodobnie problem dotyczy tylko kilku osób, niemniej jednak cała firma korzysta ze służbowych numerów Orange, więc problem możę się znacznie poszerzyć, pomyślałem więc że może takie zgłoszenie będzie wystarczające, jeśli nie postaram się to jakoś inaczej zorganizować.

 

VPN łączy się z którymś z "członów" TDC (podobno został on podzielony na 3 różne firmy) w Danii, gdzieś pomiędzy Orange a TDC występuje problem.

 

Pozdrawiam 🙂

3 ODPOW. 3

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6199
  • 25297
  • 211

VPN traci połączenie


@zolskiernapisał(-a)

...

Specjaliści z firmy (głównie z zagranicy) polecili mi się z Wami skontaktować.  

...

pomyślałem więc że może takie zgłoszenie będzie wystarczające, jeśli nie postaram się to jakoś inaczej zorganizować.


Ale na forum samopomocowym to za  bardzo żadnych oficjalnych "zgłoszeń" nie ma. Inni klienci Orange, którzy będą na tyle uprzejmi i przekonani o swojej kompetencji żeby Ci coś doradzić być może się odezwą, ale to wszystko na co tu możesz liczyć. Jeśli chcesz formalne zgłoszenie zrobić to tylko przez BOK.

Co do meritum, to o którą wersję FortiClient chodzi?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1632
  • 13242
  • 2

VPN traci połączenie

@zolskier , mam VPN od innego dostawcy na 20 stanowisk i we Flexie na Androidzie jest cały czas załączony. Ma dostęp do wszystkich uprawnień, by działał mi bez zakłóceń. Ale czy schemat działania w FortiClient też wymaga takiej akceptacji, to tego nie wiem. Technicznie jestem noga, więc polegam na własnej intuicji i zaleceniach🙂 Tyle tylko moich przemyśleń 😊 No i pilnuję wszelkich aktualizacji 🙂


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 3
  • 0

VPN traci połączenie

Dzień dobry,

 

Dziekuję za odpowiedzi, "rozwiązanie" problemu zapewne wyglądałoby inaczej gdyby więcej użytkowników z firmy używało Mobilnego Orange i VPNa (bardzo możliwe że jestem sam z tym problemem). Akurat w aktualnym miejscu zamieszkania nie ma innej lepszej opcji (jak na mobilke uważam że działa bardzo dobrze, z dobrymi prędkościami) dlatego zależy mi na powrocie do tego co bylo kilka tygodni temu. Bardzo dziwna sprawa, spróbuje dziś zmienić moją lokalizację i połączyć się ponownie, może w tym tkwi problem. 

FortiClient wersja aktualna to 6.0.9.0277