- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Miałem mieć podłączony internet światłowodowy lecz technik stwierdził, że instalacja jest niemożliwa ponieważ kabel światłowodowy jest uszkodzony. W budynku od nowości były instalacje światłowodowe do mieszkań. Technik stwierdził, że sygnał z mieszkania nie dochodzi do "centrali" która znajduje się w garażu budynku i jego zdaniem kabel światłowodowy z mojego mieszkania jest uszkodzony "w drodze" do tej właśnie centrali.
Awaria kabla wcześniej się nie ujawniła, ponieważ poprzedni internet z UPC/Play był po kablu koncentrycznym i światłowód nie był używany. Czy ktoś z państwa spotkał się z takim problemem? Jakie są ewentualne opcje naprawy?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AGWB pytanie podstawowe, czyj jest ten kabel??
Jeśli dewelopera, to operator może nie chcieć go naprawić...spotkałem się z przypadkiem, gdzie i deweloper umywal ręce, mimo, że kabel był układany w ramach budowy bloku .Pytanie jaki jest zakres naprawy i koszty. Nam trudno jest to określić
Czy jest na gwarancji? Podpytaj dewelopera
Jeśli to operator układał to naprawa jest po jego stronie
Co do anulowania zamówienia...jeśli nie rozeznasz sprawy z naprawą i własnością kabla, nie złożysz reklamacji od tego odpisu zamówienia
Od teraz Twój lokal ma status " nie ma możliwości wykonania podłączenia usługi"
P.S. link @tolek mówi o infrastrukturze w szerokim rozumieniu, a tu jest kwestia przyłącza i to nie wiadomo czyjej własności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy w bloku
Zobacz https://www.orange.pl/omnibook/uszkodzenia-infrastruktury-technicznej-orange
Dostałeś informację zwrotną od Orange co do zamówionej usługi (np. odnośnie umowy)?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy w bloku
Na stronie z informacjami związanymi ze statusem zamówienia jest informacja "Anulowane - rezygnacja z usługi" a także "Anulowanie z przyczyn klienckich/sprzedażowych". Z Orange jeszcze nikt się nie kontaktował w tej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@AGWB pytanie podstawowe, czyj jest ten kabel??
Jeśli dewelopera, to operator może nie chcieć go naprawić...spotkałem się z przypadkiem, gdzie i deweloper umywal ręce, mimo, że kabel był układany w ramach budowy bloku .Pytanie jaki jest zakres naprawy i koszty. Nam trudno jest to określić
Czy jest na gwarancji? Podpytaj dewelopera
Jeśli to operator układał to naprawa jest po jego stronie
Co do anulowania zamówienia...jeśli nie rozeznasz sprawy z naprawą i własnością kabla, nie złożysz reklamacji od tego odpisu zamówienia
Od teraz Twój lokal ma status " nie ma możliwości wykonania podłączenia usługi"
P.S. link @tolek mówi o infrastrukturze w szerokim rozumieniu, a tu jest kwestia przyłącza i to nie wiadomo czyjej własności
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy w bloku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy w bloku
@AGWB najpierw uderz do właściciela kabla o naprawę, na razie: Brak możliwości technicznych ze strony Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy w bloku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy w bloku
Jeśli ten kabel nigdy nie był używany to może go wcale nie ma?
___________
* Poprawiłem czytelność wpisu - Wiktor