- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Poproś w takim razie konsultanta o ponowne wyłączenie i włączenie obydwu usług, bo nadal nie działają. Mi się też tak zdarzało i ponowna aktywacja u konsula pomagała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
@amarylis udało się uruchomić usługi po kontakcie z infolinią?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Tak, pomogła ponowna aktywacja . Dziękuje za pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
@amarylis fajnie, że usługi już działają. Owocnego korzystania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uruchomienie usług WiFi Calling i VoLTE na iPhonie 12 Pro
Miałem dokładnie ten sam problem - VOLTE i Wi-Fi calling było nieaktywne i za nic nie można było ich uruchomić. Wykonałem kilka telefonów do biura obsługi, za każdym razem konsultantowi wyskakiwał błąd przy próbie ręcznej aktywacji. W końcu trafiłem na jednego kumatego gościa, który wyczytał, że usługi te 'gryzą się' z inną usługą 'Poczta Głosowa w roamingu'. I faktycznie - po wyłączeniu tej drugiej VoLTE i Wi-Fi calling zaczęły działać.
Tym niemniej na moim Iphone 12 Pro są jakieś jaja z konfiguracją. Żeby korzystać z VoLTE muszę najpierw włączyć Wi-Fi calling, bez tego telefon przy połączeniach głosowych dalej przełącza się na 3G. W moim starym Iphone 6S obie usługi działają niezależnie.
Oprócz tego w telefonie nie mam opcji włączenia \ wyłączenia Wi-Fi, kiedy mam aktywną transmisję 5G. Domyślam się, że jest to problem ustawień operatora, bo np. na stronie brytyjskiego O2 wyczytałem coś takiego:
Settings | How to activate VoLTE | Apple iPhone 12 Pro | O2 UK
@orange Temat do naprawienia przy następnym uaktualnieniu ustawień operatora lub aktualizacji firmware telefonu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »