- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim Skontaktowałem się, opisałem problem, jedyne co mi powiedziano to, że sms'em otrzymam nowy termin instalacji i żadnej rekompensaty nie będzie, bo nie są jeszcze pobierane środki za usługę. Śmiech na sali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim nooo, widzę że to "super" podejście do klienta, mogli chociaż zaproponować abyś sam wybrał termin i porę instalacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim przecież mrozów w dzień niema, to jakiś niesmaczny dowcip instalatora, dziwne że takie coś jest możliwe i akceptowane przez operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim stąd też ten temat, też uważam to za niedorzeczne, ale cóż zrobić 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
przecież napisał @Anonim dlaczego to sie tak przeciaga ta instalacja. nikt nie zrobi poprawki w ciagu tygodnia.
co do instalacji to monter zdecydowal ze za zimno na instalacje i tyle. kolejmy termin ustalony i trzeba oczekiwac ze mrozow nie bedzie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim To nie jest niedorzeczne. Tak jest. Światłowód nie powinien być układany w minusowych temperaturach bo włókna mogą popękać. Najczęściej poniżej -3 lub -5 już ekipy instalacyjne nie powinny zaciągać kabli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
Tylko, że teraz takie temperatury to codzienność. Mam rozumieć, że jestem skazany na cud?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim Uważam, że jest to tylko wymówka. Prawdopodobnie nie ma jeszcze możliwości aktywacji usługi w twoim rejonie, dlatego podawane są informacje dość abstrakcyjne na temat powodów przekładania instalacji. Od lipca....musi być problem techniczny, na którego rozwiązanie służby techniczne czekają, a sprzedaż ciśnie i ze względu na pozytywne dane w systemach przypisywane są kolejne terminy instalacji w nadziei, że w międzyczasie coś się wyklaruje.
Jedno jest prawdziwe, że dla bezpieczeństwa nie spawa się światłowodów poniżej -5st.C. Wiem od techników, bo u mnie zakładali 20 grudnia...i się cieszyłem, że mrozów nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@agat13 Możliwości są, wszyscy sąsiedzi w okolicy, a śmiem stwierdzić, że nawet mieszkańcy całej wioski - cieszą się szybkim internetem. Tylko u mnie jak zwykle jakieś problemy 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technik się nie zjawił, bo według niego "jest za duży mróz"
@Anonim Skoro wszyscy się cieszą, to może właśnie to jest problem? Zabrakło miejsca na OPP mi czekają na rozbudowę splittera...historia zna takie przypadki