- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
Dzień Dobry !
Mam duży problem z podłączeniem internetu przez techników (wszyscy mają mnie w ...). Zamówienie złożyłem 04.11 przez internet. Dzisiaj miałem wyznaczony już TRZECI termin podłączenia. Na infolinii twierdzą iż "technicy się do mnie nie dodzwonili", za każdym razem to samo. Za każdym razem jestem w domu i mam telefon przed sobą na biurku. Sytuacja z dzisiaj, termin ustalony między 14 a 16, dzwonię o 14 na infolinię potwierdzić czy termin jest aktualny, na co słyszę TAK, dzwonię przed 16 i dowiaduję się, że montaż został przełożony na 6.12. Srogo zakląłem, to już 3 raz (niby brak kontaktu). 6.12 - ja wiem jak będzie. Miało to być łącze VDSL, brak możliwości światłowodu bo już dawno bym poszedł do innego usługodawcy... Na infolinii nie pomogą, w punktach orange to samo. Nie wiem co mam robić, dawno nie zostałem tak potraktowany. Chciałbym prosić o pomoc tutaj, skończyły mi się pomysły.
Pozdrawiam
Damian
___________________
*Temat przeniesiony z działu "O społeczności" oraz doprecyzowałem nazwę tematu - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć ?
@Orliks nie chce być pesymistą, ale skoro przekładają instalację ( zakładam że nie z lenistwa) to zakres prac musi być albo nietypowy, albo zależny od nieprzewidzianych czynników.
Może tak się dziać wtedy, kiedy trzeba wykonać nietypowe przyłącze. Na przykład doziemnie, napowietrzanie nad działką sąsiada, czy o dość długim dystansie. Gdy np puszka, czy słup znajduje się na czyjejś posesji i są niedostepne. Teoria...
Według mnie przy przekładaniu wizyty należy Ci się rzetelna informacja o powodach...
Pooglądam instalację w okolicy i opisz, czy leci oo słupach czy pod ziemią. Czy puszka /słupek jest widoczny na ulicy, czy dostępny?
Może być sytuacja, że skończyły się rezerwy kablowe i nie ma wolnych par, bo wszyscy nie mając możliwości instalacji FTTH mają łącza miedziane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć ?
Przez przypadek kliknąłem "problem rozwiązany" 😞
Budynek duży wielorodzinny, naprawdę jestem załamany, pilnie potrzebuję w tym miejscu łącza. A jestem traktowany jak za czasów telekom***.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
@Orliks odklikaj rozwiązanie, bo to tylko teorie do potwierdzenia. Rozejrzyj się jak przebiegają instalację w budynku i zamieść fotki. Podpowiemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
@Orliks z miedzi juz Orange schodzi dlatego jest problem z tymi usługami. W Twoim przypadku może trzeba zestawić długi odcinek łącza a uzyskanie dobrych parametrów pod VDSL jest utrudnione z uwagi na kiepski stan linii. Mozliwe też że trzeba przemierzyć cały kabel a do tego potrzeba zaangażować dwóch monterów a tych jak wiemy brakuje. Dwóch monterów często obsługuje cały powiat a nie jedno zlecenie na przyłącze. Musisz cierpliwie czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
Nigdzie nie ma takiej informacji ! Trzy razy przełożone z powodu braku kontaktu ! Taka jest informacja ! Nie wybielajmy jakiś oszołomów kłamiących i kombinujących. Najgorzej że ja dalej nie wiem co mam robić. Z chęcią skorzystał bym z innej firmy (naprawdę długo szukałem i nie znalazłem), ale z tego co wiem łącza orange już nie udostępnia ?
Czy jest jakaś inna droga składania reklamacji, zażaleń (oprócz infolinii 510100100). Jak walczyć z taką firmą?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
@Orliks takiej informacji nigdy nie uzyskasz bo monterzy nie muszą informować o szczegółach swojej pracy. Widocznie mają obecnie tyle roboty że jesteś w kolejce. A że muszą coś odpisać w systemie bo tak jest skonstruowany to wpisują różne rzeczy. Możesz złożyć reklamację ale na tym etapie jeszcze bym spokojnie czekał. PS. Dobrze podałeś nr kontaktowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
Dobrze podałem numer. "A że muszą coś odpisać w systemie" - prawdę ? Tak ciężko ? O czym my w ogóle piszemy ? Sytuacja bez wyjścia. Jak za dawnych czasów, a takie pamiętam bo zaczynałem od SDI i wiem jak było "ciekawie", ale w tej firmie się nic nie zmieniło w tym czasie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Technicy nie chcą podłączyć? Termin instalacji został przełożony.
@Orliks powiem Ci że od czasu SDI zmieniło się sporo ale raczej na gorsze. Taki statystyczny monter robi teraz 4 razy tyle co wtedy a dostaje dwa razy mniejszą wypłatę bo nie jest już pracownikiem Orange tylko podwykonawcą jakiejś firmy. Stan linii po 25 latach spadł drastycznie. To jaką motywację ma taki monter? Ktoś udaje że mu płaci to on udaje że robi.