Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

Odpowiedź da test krzyżowy. Masz inną kartę sim Orange?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 0

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

Nie, Orange mam tylko jedną.

Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE


@arturo4444napisał(-a)

Jaki masz J3 2017 brandowany Orange? jak wklepiesz kod  *#1234# to masz takie same dane co podałem na początku? Może to kwestia softu?


@arturo4444 , brandowany, wersja 8.0.0, ale ja tak bardzo na technicznych sprawach się nie znam. Wklepanie dało ciut inny obraz, a wersję i te inne dane mam w ustawieniach danych nt. smartfona. Masz też ode mnie screeny, gdzie widać WiFi Calling u mnie

1 NO.png2.PNG3.PNG4.PNG

Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

@arturo4444 , na kłopoty grubszego kalibru u mnie, to hard reset. Ale ja mam cierpliwość do takich spraw.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 185
  • 154
  • 0

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

A VoLTE Ci działa?

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 0

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

Wczoraj zrobiłem hard reset i niestety dalej nie mam opcji voWiFi i voLTE.

Jedyne co się zmieniło, że po wszystkich aktualizacjach jest android 9.0

Dodaje fotkę na której widać, że nie ma WiFi calling.


20190823_212124_HDR.jpg

Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

@arturo4444 , na moje oko laika wygląda na niebrandowany, więc nie masz wsparcia jak u mnie.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 14
  • 15
  • 0

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

Daje sobie spokój z tym tematem. Dziękuje wszystkim za poświęcony czas.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 185
  • 154
  • 0

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

@Anonimniebrandowy więc ma 100% wsparcia. Natomiast powtarzam - kontakt z Orange w celu resetu ustawień, tym bardziej że nie działa ani VoWiFi ani VoLTE, które powinny śmigać aż miło, oczywiście jeśli nie ma przeciwwskazań jak nie ta taryfa itp. U mnie na niebrandowym S9 śmigało prawie od początku - prawie, bo musiałem PO PROSTU napisać do biura obsługi o reset usług i zaczeło działać.

Anonim

Nie dotyczy

Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE

Ile razy użytkownicy tego forum pisali, że nie mają wsparcia ze strony Orange, mimo brandu operatora? Jest lista i na tej liście jest owszem SGJ3 2017. Widocznie "skopany" soft i tutaj masz rację, że BOK powinien rozwiać wątpliwości.