- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
Witam
Zacznę od początku. Mieszkam w miejscowości której zasięg jest kiepski, a w domu w ogóle go niema.
Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest voWiFi, żeby korzystać z telefonu komórkowego. A że miałem już abonament w Orange to znalazłem na ich stronie listę telefonów, które umożliwiają korzystanie z tej usługi (https://www.orange.pl/view/wificalling). Zakupiłem telefon Samsung Galaxy J3 2017 i niestety usługa voWiFi na nim nie działa. Nie ma w ustawieniach nigdzie opcji włączenia voWiFi, voLTE, wifi calling czy rozmowy przez WiFi albo cokolwiek podobnego.
Dodam, że na tym numerze na innym telefonie ta usługa dział. Problem, że ten aparat nie jest na liście gwarantującej poprawnego działania usługi WiFi Calling w Orange. Co ciekawe usługa na tym telefonie działał bezproblemowo, tylko że co jakiś czas ją wyłączą.
Trochę więcej szczegółów:
Samsung Galaxy J3 2017 (SM-J330F/DS)
AP: J330FXXS3BSF1
AP: J330FXXS3BSE1
CSC: J330FATO3BRL2
Wersja androidu 8.0.0
Pozdrawiam i proszę o pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
@arturo4444, masz ikonkę koła zębatego na górze i wchodzisz w ustawienia, gdzie włączasz działanie usług. Pojawia się ikonka słuchawki, wifi calling, wifi, lte i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
Właśnie, że nie ma nigdzie w ustawieniach opcji do włączenia usługi voWiFi czy voLTE.
Przeszukałem całe ustawienia, krok po kroku, opcja po opcji.
W telefonie Xaomi Redmi 6A jest opcja włączenia tej usługi, a w Galaxy J3 2017 po prostu jej nie ma.
Pytanie czy może jest jakaś wersja oprogramowania tego modelu, która nie ma tej usługi?
Dodam, że mam zaktualizowane oprogramowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
@arturo4444 , ustawienia>połączenia>WiFi Calling włącz. na ekranie z lewej strony masz ikonkę WiFi Calling na niebiesko, po prawej słuchawkę na biało, mam też 8.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
Przepraszam - to oczywiście nie będzie bezpośrednia odpowiedź na Twoje pytanie (mam też nadzieję, że mnie z jej powodu z forum nie wyrzucą 😉 - ale jeśli w Twojej miejscowości Orange ma tak słaby zasięg, nie zastanawiałeś się nad zmianą operatora?…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
@arturo4444 , możesz po ustawieniach, jak mówiłem, nie mieć możliwości, które są opisane tak:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
Nie mam pierwszy raz smartfona z androidem w ręku. Po prostu w tym telefonie nie ma tych ustawień lub są nie widoczne/ukryte. W telefonie Xaomi na początku też nie było tych ustawień, ale po wklepaniu kodu *#*#869434#*#* się pojawiły. Może w Samsungu jest też coś takiego?
@burebusekJaki masz J3 2017 brandowany Orange? jak wklepiesz kod *#1234# to masz takie same dane co podałem na początku? Może to kwestia softu?
PS Zmiana operatora nic nie da bo wszystkie sieci mają w tej lokalizacji słaby zasięg.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Samsung Galaxy J3 2017 problem z voWiFi / voLTE
Wydaje mi się, że to wina telefonu, nie usługi. Tak jak wspomniałem na innym smartfonie działa.
Pytanie, jak włączyć w smartfonie tą opcje jak nie ma jej w ustawieniach. Może to wina softu? A może coś innego?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »