- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nigdzie nie mogę się dowiedzieć dlaczego dostałem odmowę na przyłącze internetu do domu jednorodzinnego. Dlaczego odmawiają skoro słupek orange stoi bezposrednio przy mojej bramie a wszyscy sąsiedzi korzystają z neostrady. Na infolinii technicznej też nie wiedzą.
Czy ktoś wie o co tu chodzi?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okej problem rozwiązany. Mimo, że mam słupek przy ogrodzeniu, dwa kolejne słupki z lewej i prawej u sąsiadów, nie ma dla mnie miejsca i koniec tematu. Uciekam do lokalnego dystrybutora który nie ma takich problemów.
Ehh słabo słabo orange...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
Gdzie mogę się dowiedzieć coś więcej? Muszę wiedzieć co planuje Orange bo nie wiem czy czekać na udostępnienie miejsca czy moze planuja światłowód czy uciekać do konkurencji. Na infolinii w tej sprawie nie wiedzą nic
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
Co radzicie zrobić w takiej sytuacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
@michal123 Technik musiał jakoś zamknąć zlecenie. Nie widziałeś się z nim? Co mówił na miejscu? W wyznaczonym slocie musi zadzwonić do klienta, inaczej są kary.
Na kiedy miałeś wyznaczony termin instalacji ? Ja bym próbował dowiadywać się przez infolinię dzień po terminie instalacji.
Jeżeli Twoje próby nic nie dadzą to próbuj ponownie złożyć zamówienie na usługę z nowym terminem instalacji.
Czy masz u siebie w domu kabel od tego słupka ? Technicy podczas instalacji nie dokopują kabla jeżeli go nie ma nawet, jeżeli słupek stoi przy bramie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
Technik był umówiony na dzisiaj przyjechal rano i powiedział, że nic nie zrobi bo nie ma linii napowietrznej. Oznajmił, że przekaże orange zalecenie na kopanie linii podziemnej i orange się ze mną skontaktuje. Dostałem smsa " Przykro nam nie możemy zrealizować zamówienia na usługę TEL0000.....". Dzwoniłem na infolinię i mówią o odmowie bez podania przyczyny.
Jeszcze jako ciekawostkę dodam, że na działce są dwa domy i jeden jest podłączony właśnie do tego słupka.
Poczekam do jutra zadzwonię jeszcze raz na infolinię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Słupek pod płotem, odmowa przyłączenia.
@michal123 Jak nie ma kabla do Twojego budynku, to jest właśnie powód odmowy. Możesz sam dokopać kabel i pozostawić zapas przy płocie. Wprowadzenie kabla do słupka nie powinno stanowić problemu, ale to już trzeba rozmawiać z technikiem.
Kabel to skrętka żelowana doziemna lub XzTKMXpw np. 4x2x0,5
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okej problem rozwiązany. Mimo, że mam słupek przy ogrodzeniu, dwa kolejne słupki z lewej i prawej u sąsiadów, nie ma dla mnie miejsca i koniec tematu. Uciekam do lokalnego dystrybutora który nie ma takich problemów.
Ehh słabo słabo orange...