Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rozmówca mnie nie słyszy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 4
  • 0

Rozmówca mnie nie słyszy

Dzień dobry. Od tygodnia mam problem z połączeniami. Miałem telefon motorola g9. Działał beż zarzutu. I raptem ludzie do których dzwoniłem skarżyli się, że mnie nie słyszą. Kupiłem nowy aparat, moto g54. Problem został. Wymieniłem kartę. Bez zmian. Na infolinii przyjęli zgłoszenie. Problemu nie znaleźli. Moi domownicy mają co prawda inne aparaty ale w tym samym miejscu gdzie mnie nie słychać, ich słychać znakomicie. Rzecz dzieje się w Olsztynie, na Jarotach, głównie na Herdera. Co ciekawe, mój głos w połączenia przez whatsapp albo messenger słychać. Próbowałem już wszystkiego z włączaniem i wyłączaniem telefonu, włączaniem volte. W innych miejscach Jarot problem też występuje, choć nie przez cały czas. Dodam, że w domu jestem w zasięgu wifi, ale do zeszłego tygodnia problemu na moim poprzednim aparacie nie było. Sądzę więc, że to nie zakłócenia wifi tylko. Obstawiam maszt przekaźnikowy albo roaming. Może ktoś miał podobny problem? 

Piotr

 

3 ODPOW. 3

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2399
  • 9932
  • 85

Rozmówca mnie nie słyszy

Cześć @piotur 

Mogą być prowadzone prace modernizacyjne w związku z wygaszaniem sieci 3G, przygotowaniem sieci do obsługi technologii 5G i mogą pojawiać się takie utrudnienia  🙂

Od czerwca 2022 na naszych nadajnikach prowadzimy prace modernizacyjne. Mają one na celu:

  • poprawę ich funkcjonowania,
  • przygotowanie sieci do obsługi technologii 5G.

Koniec tych prac planujemy na połowę 2025 roku.

W tym czasie możesz zauważyć, że:

  • nie masz zasięg lub jest on słaby,
  • połączenia są słabej jakości,
  • internet nie działa szybko,
  • są problemy z nawiązywaniem połączeń,

Możesz także zdiagnozować  utrudnienia w sieci Orange w tym linku https://www.orange.pl/omnibook/sprawdzenie-slabego-zasiegu#

1. Wyślij SMS na numer 1533 w treści wpisz Diagnozuj (koszt SMS-a zgodny z Twoim planem taryfowym). SMS nie działa w ofercie Flex.

2. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość zwrotną od Orange z informacją czy na obszarze, w którym przebywasz występują utrudnienia wpływające na działanie sieci lub usług.

@piotura próbowałeś wykonać test krzyżowy przekładając sim do innego smartfona i sprawdzajac czy rozmówca Cię słyszy. Zerknij jeszcze do tego poradnika Orange Problem z zasięgiem sieci komórkowej / Problem z internetem mobilnym - co zrobić? https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87/Problem-z-zasi%C4%99giem...

a także do tego wątku co jest na forum NO Rozmówca mnie nie słyszy https://nasz.orange.pl/t5/Telefony-i-tablety/Rozm%C3%B3wca-mnie-nie-s%C5%82yszy/m-p/387841#M15919

Spróbuj wysłać SMS dzięki któremu zdiagnozujesz czy występują jakieś utrudnienia w Twojej okolicy z siecią Orange

Może te wskazówki coś Ci pomogą 🙂

Pozdrawiam 🙂

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18469
  • 52838
  • 714

Rozmówca mnie nie słyszy

@piotur czasami podobna sytuacja występuje na styku dwóch nadajników. Telefon nie wie, na który sygnał się przełączyć i jest problem ze słyszalnością.

Mam podobny problem u siebie w pracy. Przemieszczam się z jednego końca zakładu na drugi i ginie mój głos, nie słyszą mnie rozmówcy. Zgłaszałem wielokrotnie, nic to nie dało.

Jeszcze do pytań, czy przy VoLTE również występuje taka sytuacja


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 114
  • 291
  • 4

Rozmówca mnie nie słyszy

Miałem to samo w Play. Wyłączyłem VOLTE i od razu problem ustąpił. Spróbuj wyłączyć VoLTE i daj znać.