- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
@Karas220288 szanse 50/50, trzeba czekać na decyzję Orange, życzę Powodzenia 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
No ja liczę na interwencję montera, stwierdził że tutaj i tak trzeba zrobić porządek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
P.s rozmawiając z sąsiadami i pytając o te przyłącze okazało się że sąsiad ma poprowadzony przewód lecz od dobrych kilku lat nie korzysta i nie będzie z niego korzystał. Pytanie brzmi czy mogę skorzystać z jego lini?? Zrobić coś w rodzaju scesji?? Oczywiście w razie gdyby Orange nie podjęło się przebudowy instalacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
@Karas220288 Generalnie nie ma przeszkód. Linia nie jest sąsiada, tylko operatora.
To operator - Orange zarządza tym. Oczywiście wykorzystanie konkretnego kabla zależy od technika, który robi instalację i obsługuje twoje zlecenie. To technik stwierdza czy nie ma przeszkód aby rozłączyć połączenie z instalacją sąsiada i połączyć z Twoim kablem instalacyjnym np. miejsce wprowadzenia kabla do budynku. Prowadzenie kabla po elewacji zwykle wymaga zgody zarządcy budynku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
Zgoda jest, tylko to od Orange zależy, tak jak mówiłem monter chce uporządkować cała instalacje telefoniczną w budynku i przy okazji podłączyć jednego klienta więcej. Długo trzeba czekać na decyzję Orange w podobnych sytuacjach?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
No na infolinii nic o wywiadzie technicznym nie wiadomo, ale jest ustalony nowy termin instalacji. Czy oznacza to pozytywną decyzję??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przyłącze koszty
@Karas220288 Zwykle naliczany jest czas 7 dni. Może oznaczać, a może i nie oznaczać. W dniu wyznaczonym technik zadzwoni z informacją.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »