Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

Witam.

Linie telekomunikacyjne Orange wiszące pomiędzy jednym a drugim słupem są dosłownie oparte o mój dom (oparte o ankier). Chcąc ocieplać dom kable przeszkadzają w postawieniu rusztowań i firma nie chce zacząć póki kable nie zostaną odsunięte.

Pisałam w tej sprawie pismo na adres do Skierniewic ponad miesiąc temu. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Czy jest ktoś w posiadaniu jakiegoś nr telefonu gdzie można zadzwonić żeby coś ruszyło w tej sprawie? Na BOK pomocy nie uzyskałam.

 

12 ODPOW. 12

Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@Docia09Cześć, a kiedy dokładnie pismo wysłałaś? Uporządkowanie kabli można zgłosić na infolinii, czas realizacji do 30 dni.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@Docia09Dobrze zgłosiłaś. Teraz można jeszcze zgłosić na infolinii https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Sie%C4%87-i-dost%C4%99pno%C5%9B%C4%87/Gdzie-zg%C5%82osi%C4%87-...

Poczytaj poradnik https://www.orange.pl/omnibook/uszkodzenia-infrastruktury-technicznej-orange#

Ja bym w rozmowie powołał się na pismo, termin, odpowiedzi,który upłynął i zgłosił to Poprzez konsultanta jeszcze raz, ale w systemie. Wymagaj reakcji, która Ci się należy, bo przecież oficjalnie zgłosiłaś i powołuj się na te konkretnie artykuły jw


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@sebaswiderski  na infolini powiedzieli, że takie zgłoszenia przyjmują tylko listownie.

Jakoś dwa tygodnie przed wysłaniem listu zgłaszałam sprawę na infolinie. Po braku reakcji zadzwoniłam ponownie i uzyskałam informacje że sprawa nie będzie rozpatrzona, mam wysłać list. Tak też zrobiłam.

 

@agat13  spróbuję kolejny raz dzwonić na infolinię. Myślałam, że można się jakoś bezpośrednio z technikami w tej sprawie skontaktować ale nigdzie żadnego numeru telefonu nie znalazłam.

 

___________

* Scalenie wpisów - moderator Bartłomiej


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@Docia09  teraz  masz podstawę do wymagania, załatwienia czy choć przyjęcia sprawy przez infolinię. Te linki mówią jasno..Przecież to oficjalne instrukcje postępowania umieszczone na stronie Orange w oficjalnym poradniku. Wymagaj reakcji, a nie o nią proś! Tym bardziej, że złożyła oficjalne pismo w sprawie. "Twardym trza być nie miętkim"... 


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@Docia09Wszystko zależy od tego czego oczekujesz i jak zgłaszałaś to Doradcy. Jeśli jest to uporządkowanie tych kabli albo ich podwieszenie, aby nie dotykały domu to sprawę można zgłosić Doradcy. Jak pisałem wcześniej, kluczowa jest tu data kiedy takie pismo wysłałaś. Zapytam. Czy upłynęło 37 dni od wysłania?


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2758
  • 10139
  • 54

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@Docia09 Musisz cierpliwie czekać. Po 30 dniach zadzwoń może konsultant będzie coś wiedział. Z technikami to można było porozmawiać jeszcze jak była Telekomunikacja Polska czyli w latach 90-tych 😋


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@sebaswiderski Pisałam/zgłaszałam aby odsunęli kable od mojego domu.

Pismo wysłałam listem poleconym 06.09.2021.


Pracuję w Orange
  • 935
  • 1543
  • 35

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@Docia09W takim przypadku poproszę o kontakt z infolinią lub czat. Doradca ma możliwość wysłania monitu w tej sprawie.Dodam jeszcze, że pisemnie wysyła się sprawy, które dotyczą - przesunięcia, usunięcia i tak dalej. W tym przypadku sprawa powinna być przyjęta przez konsultanta. Czy na pewno takiego zgłoszenia nie ma? Czy Doradca przyjął zgłoszenie?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 7
  • 0

Przesunięcie linii telekomunikacyjnych

@sebaswiderski rozmawiałam z konsultantem, twierdzi, że moja sprawa została przyjęta do realizacji 11.10 (nie wiem z kąd ta data), a na realizację mają czas do 18.10. Zatem pozostało mi cierpliwie czekać.