- Historia artykułu
- Subskrybuj źródło RSS
- Dodaj do zakładek
- Obserwuj
- Strona dopasowana do drukarki
- Zgłoś
Wszelkie zgłoszenia, z wyjątkiem roszczeń, dotyczące naszej infrastruktury telekomunikacyjnej, takie jak np. uszkodzone studnie teletechniczne, słupy czy też linie napowietrzne (więcej informacji w tym materiale), należy kierować na infolinie Orange: *100 lub 510 100 100, które są do dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia z numerem jest zgodny z cennikiem operatora.
Przy zgłoszeniu ważne jest podanie dokładnej lokalizacji, opisu uszkodzenia oraz - o ile to możliwe - numeru kontaktowego. Zgłoszenia przekazane w ten sposób są natychmiast analizowane i przekazywane do realizacji.
Tylko bezpośrednia ścieżka zgłoszenia uszkodzenia przez infolinię Orange gwarantuje najszybszą reakcję i pozwala na błyskawiczne rozwiązanie problemu.