Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

Teoretycznie prosta sprawa - zmiana siedziby firmy, przenosimy usługi Orange (szczególnie szerokopasmowy Internet) na nowy adres, jest tam usługa dostępna wiec wydawało się ze sprawa prosta. 

Nie wiem jak wasze doświadczenia w tym względzie ale podejście do obsługi klienta wręcz odstrasza od dalszej współpracy. Konsultanci na infolinii albo nic nie wiedza ale przełączają do kolejnej osoby by w konsekwencji wysłać techników ale zamiast do Krakowa to na ten sam adres ale do Warszawy

Serial orange dla biznesu rozkręca się dalej - przez kilka dni usiłujemy  złożyć reklamacje - po czym jak już zostaje formalnie przyjęta to okazuje się ze na  jej rozpatrzenie maja 21 dni. Pytamy gdzie to jest napisane - bo brak takiej informacji w 24 stronicowym regulaminie - otrzymujemy po kolejnych 2 dniach odpowiedz ze jest to element wewnętrznego regulaminu firmy: 

Także aneks podpisany 03 października, może ktoś przyjedzie 7 listopada chociaż pewności brak - co najgorsze nie ma jak z Orange powalczyć bo w tej okolicy to główny dostawca usług...

Nawet mamy tzw opiekuna klienta biznesowego ale najpierw był na urlopie a teraz udaje ze nas nie ma 🙂 

Jakieś pomysły jak sprawę przyspieszyć 🙂 

6 ODPOW. 6
Anonim

Nie dotyczy

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

Firma powinna mieć opiekunka od Orange i on takie sprawy załatwia 😎

Trzeba też korzystać z kanału dla firm, tak samo z infolinii 😎


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 8
  • 0

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

Opiekun jest ale jak by go nie było:) a całość spraw była załatwiana właśnie kanałem/infolinia dla firm...

Anonim

Nie dotyczy

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

@WydawnictwoPlan to przykre jest, powinni być milsi i bardziej pomocni, ale tak ostatnio dzieje się wszędzie 😎


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18417
  • 52662
  • 710

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

Opisywane na forum sprawy przenoszenia usług dla klienta indywidualnego nie były jakimś problemem. Być może klinnt biznesowy jest jakoś szczególnie traktowany.

@WydawnictwoPlan dużo jeszcze zostało do końca umowy? Jak niewiele czasu, to zostawić obecna umowę i na koniec ją wypowiedzieć natomiast nowa podpisać w nowej lokalizacji. Jeżeli obsługa klienta tak kiepski załatwia sprawę przeniesienia, to może takie rozwiązanie zadzuała.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12969
  • 53265
  • 619

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

@WydawnictwoPlan  jeśli chcesz nawiązać kontakt z opiekunem,  to napisz maila...

Imię.nazwisko@orange.com

Tak jak w przypadku wszystkich pracowników domena myślę, że jest ta sama...

Zawsze to dobre podeprzeć się datami dzwonienia i SMS-EM 

 

___________

* Wpis poddany edycji - Wiktor


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 2509
  • 9013
  • 45

Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?

@WydawnictwoPlan tylko opiekun klienta w waszym przypadku. Jak się ociąga to postraszyć że pójdzie pismo do jego przełożonego.