- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
Teoretycznie prosta sprawa - zmiana siedziby firmy, przenosimy usługi Orange (szczególnie szerokopasmowy Internet) na nowy adres, jest tam usługa dostępna wiec wydawało się ze sprawa prosta.
Nie wiem jak wasze doświadczenia w tym względzie ale podejście do obsługi klienta wręcz odstrasza od dalszej współpracy. Konsultanci na infolinii albo nic nie wiedza ale przełączają do kolejnej osoby by w konsekwencji wysłać techników ale zamiast do Krakowa to na ten sam adres ale do Warszawy
Serial orange dla biznesu rozkręca się dalej - przez kilka dni usiłujemy złożyć reklamacje - po czym jak już zostaje formalnie przyjęta to okazuje się ze na jej rozpatrzenie maja 21 dni. Pytamy gdzie to jest napisane - bo brak takiej informacji w 24 stronicowym regulaminie - otrzymujemy po kolejnych 2 dniach odpowiedz ze jest to element wewnętrznego regulaminu firmy:
Także aneks podpisany 03 października, może ktoś przyjedzie 7 listopada chociaż pewności brak - co najgorsze nie ma jak z Orange powalczyć bo w tej okolicy to główny dostawca usług...
Nawet mamy tzw opiekuna klienta biznesowego ale najpierw był na urlopie a teraz udaje ze nas nie ma 🙂
Jakieś pomysły jak sprawę przyspieszyć 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
Firma powinna mieć opiekunka od Orange i on takie sprawy załatwia 😎
Trzeba też korzystać z kanału dla firm, tak samo z infolinii 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
Opiekun jest ale jak by go nie było:) a całość spraw była załatwiana właśnie kanałem/infolinia dla firm...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
@WydawnictwoPlan to przykre jest, powinni być milsi i bardziej pomocni, ale tak ostatnio dzieje się wszędzie 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
Opisywane na forum sprawy przenoszenia usług dla klienta indywidualnego nie były jakimś problemem. Być może klinnt biznesowy jest jakoś szczególnie traktowany.
@WydawnictwoPlan dużo jeszcze zostało do końca umowy? Jak niewiele czasu, to zostawić obecna umowę i na koniec ją wypowiedzieć natomiast nowa podpisać w nowej lokalizacji. Jeżeli obsługa klienta tak kiepski załatwia sprawę przeniesienia, to może takie rozwiązanie zadzuała.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
@WydawnictwoPlan jeśli chcesz nawiązać kontakt z opiekunem, to napisz maila...
Imię.nazwisko@orange.com
Tak jak w przypadku wszystkich pracowników domena myślę, że jest ta sama...
Zawsze to dobre podeprzeć się datami dzwonienia i SMS-EM
___________
* Wpis poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przenoszenie usług w Krakowie - czy też dla was to była droga przez mękę?
@WydawnictwoPlan tylko opiekun klienta w waszym przypadku. Jak się ociąga to postraszyć że pójdzie pismo do jego przełożonego.