- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
Witam,
chciałem zgłosić słaby zasięg w domu (lub praktyczny jego brak) na https://zasieg.orange.pl/index.html.
Niestety napotykam taki błąd:
Brak współrzędnych lub numeru msisdn!
Na takim adresie:
https://zasieg.orange.pl/zglos_problem_gsm.html?lon=16.940545&lat=51.105805
Czy można coś na to zaradzić?
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
Cześć phoenix89, spróbuj tak:
1. Zaloguj się na swoje konto w Mój Orange (www.orange.pl/mojorange)
2. Wejdź na stronę sprawdzania zasięgu (http://zasieg.orange.pl)
3. Znajdź swoją lokalizację (zwróć uwagę, aby najpierw wpisać miejscowość, potem ulicę, potem numer domu).
4. Użyj przycisku Zgłoś problem
5. Daj znać czy się udało 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
Cześć Artur,
dzięki za szybką odpowiedź, właśnie tak robię i otrzymuje taki błąd:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
phoenix89 napisał(-a):Cześć Artur,
dzięki za szybką odpowiedź, właśnie tak robię i otrzymuje taki błąd:
wygląda na to że konto @phoenix89 w orange nie jest powiązane z numerem komórkowym...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
Też mam takie podejrzenia, @Misiek62 🙂
@phoenix89, sprawdźmy to 🙂 Proszę wejdź na ten adres:
https://www.orange.pl/moj_orange#mojorange_menu
i napisz tutaj czy w prawym górnym rogu widzisz swój numer telefonu:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
Nie widzę, konto na orange.pl założyłem na swój prywatny numer, a zgłoszenie ma dotyczyć mojego służbowego numer, który de facto nie jest zarejestrowany na mnie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem ze zgłoszeniem słabego zasięgu
Ok, @phoenix89, poradzimy sobie z tym 🙂 Chodzi o to, że aby ze społeczności mogły korzystać także osoby, które jeszcze nie są w Orange to umożliwiamy rejestrację w Nasz Orange bez powiązywania konta z numerem telefonu. Podejrzewamy, że zarejestrowałeś się w Nasz Orange, a numer prywatny podałeś tylko jako numer kontaktowy.
Najprościej będzie, jeśli założysz konto dla prywatnego numeru, ale nie w Nasz Orange tylko w Mój Orange, czyli:
1. Wyloguj się.
2. Wejdź na www.orange.pl/mojorange i zarejestruj się w Mój Orange na numer prywatny.
3. Zgłoś problem z zasięgiem dla prywatnego numeru.
Nie przejmuj się, że problemy wystąpiły na numerze służbowym, najważniejsza jest lokalizacja i to ona będzie sprawdzana, a potem, po wstępnej weryfikacji będzie można doszczegółowić.
Poranny update:
I jak tam, @phoenix89? Udało się?