- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
Od końca października nie jestem w stanie korzystać z internetu mobilnego w ramach pakietu Orange LOVE, router łączy się z siecią po czym, po kilku sekundach zrywa połączenie, traci zasięg, a następnie po paru sekundach odzyskuje zasięg i cała sekwencja powtarza się w kółko.
Były robione zgłoszenia na infolinii, a w odpowiedziach jedynie informacja, że wszystko jest w porządku, że trzeba kupić anteną zewnętrzną, że stacje bazowe w okolicy działają poprawnie, itd... - nic przydatnego.
Posiadam 4 usługi od Orange (2x telefon, 2x internet mobilny), które działają w tej samej lokalizacji od czerwca br. i tylko ta jedna usługa internetowa w zasadzie "padła" od końca października. Pozostałe działają bez najmniejszego problemu.
Czynności podjęte do tej pory:
Wymiana karty SIM, 2x "reset" SIM na infolinii - bez zmian.
Karta była sprawdzana w innym modemie i nawet w telefonie - ta sama sytuacja.
Moja druga karta SIM (drugiej usługi internetowej) działa bez żadnego problemu w tych samych urządzeniach z praktycznie pełnym zasięgiem zarówno 4G, jak i 5G.
Parametry sygnału pokazywane przez modem na obu kartach ("problematycznej" i drugim internecie) to:
RSRP: (+/-) -80 dBm
RSSI: (+/-) - 50 dBm
podobne są zarówno dla 4G jak i 5G.
Zaznaczam, że ta "problematyczna" usługa internetu działała bez problemu w tej samej lokalizacji od czerwca do prawie końca października.
Czy ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?
Słabe jest słuchanie w kółko na infolinii, że nie ma żadnego problemu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@K0nrad Czy te usługi transmisji danych (nie napisałeś pełnej nazwy usługi) do swojego działania wymagają zdefiniowania strefy domowej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@Samotnick Problematyczna usługa to 'Internet mobilny dla domu' z pakietu Orange Love.
Posiada strefę domową prawidłowo wyznaczoną (wewnątrz okręgu o promieniu 500m, a nawet wewnątrz promienia 100m).
Jednak na początku czerwca był poza strefą domową i działał bez problemu, jedynie dane schodziły z innego pakietu (wspólnego dla konta).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@K0nrad Jesteś w stanie sprawdzić do jakiego nadajnika łączy się problematyczna karta? Możesz pomoc sobie aplikacją NetMonster po przełożeniu karty do telefonu, chodzi o różnice w RSSI eNBID.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@K0nrad raczej stawiam, że nie jest problem z kartą SIM, raczej zaistniał błąd w systemie. Trzeba zgłaszać problem do skutku, ktoś z techników powinien się zająć tematem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@ketrasaArtur do tej pory były 3 zgłoszenia:
1. zamknięte z sugestią zakupu anteny..
2. zamknięte z informacją o przeciążeniu BTS, gdzie na infolinii dostałem info że nadajnik są w porządku.
3. zamknięte z informacją, że wszystko jest okej...
4. jeszcze wisi jako 'w trakcie'
pomijam już, że co połączenie konsultantem jest ta sama sekwencja: "router do fabrycznych", przegląd usług, gdzie w ostatniej rozmowie stwierdzono, że blokada połączeń z numerów zastrzeżonych i publiczny dynamiczny vpn trzeba wyłączyć bo to może być powód... i w kółko sugestia kolejnej wymiany karty SIM czy jej resetu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@K0nrad jak zamieniasz między sobą karty obu usług mobilnych w tej lokalizacji, to dalej ta wadliwa usługa działa kulawo ja tym drugim sprzęcie, a karta ok z drugiego działa dobrze na routerze?
Dopytuję dla pewności
Co to konkretnie za sprzęty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@agat13 tak
Testowane na 3 urzadzeniach: 2x modem/router i 1x smartfon.
Wadliwy internet zachowuje sie w kazdym tak damo - sekwencja łączenia i rozłączenia, a druga usluga internetu bez zastrzeżeń.
Urzadzenia:
1. Netgeat Nighthawk M2 MR2100
2. Acer Predator Connect X7 5G
3. Samsung S21+
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z utrzymaniem połączenia w internecie mobilnym
@K0nrad w jakiej ofercie abonamentu są obie usługi netu? Wydaje sie, że to błąd gdzieś w systemie, bo raczej niozliwe, aby to ta usługa była tylko dyskryminowana
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »