- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Witam, chciałbym prosić o poradę albo rozwiązanie problemu co zrobić aby ustabilizować prędkość internetu, bo przy 240kb/s nie da się korzystać z niego i myśle nad zerwaniem umowy. Zastanawia mnie to dlaczego ta prędkość tak drastycznie spada
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Czy masz możliwość wykonania testów prędkości przy użyciu połączenia kablowego? Na prędkość WiFi mogą wpływać chociażby takie kwestie jak zakłócenia generowane przez inne urządzenia, zagęszczenie urządzeń korzystających z danej częstotliwości/kanału etc etc.
Czy mieszkasz w bloku? Domu? Z jakiej usługi korzystasz?
Jeśli nie masz możliwości przeprowadzenia testu przy wykorzystaniu połączenia przewodowego spróbuj zmienić częstotliwość na 5 GHz jeśli masz możliwość, zmień kanał na wyższy/inny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Mieszkam w bloku na 3 pietrze, to są usługi mobilne 150gb w strefie domowej i 100 GB poza nią.. testy przez kabel prześle później jak wrócę do domu, ale jak robiłem testy przez kabel to prędkość była identyczna jak na zaliczanym obrazku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
@Grzesio1257 Usługi mobilnej nie ustabilizujesz. Na prędkość wpływa masa czynników np. ilość użytkowników w danej chwili, ilość ścian pomiędzy Tobą a nadajnikiem, zakłócenia elektromagnetyczne. Możesz wyposażyć się w urządzenie z agregacją pasm(jeżeli u Ciebie jest to dostępne), nie wiem czy Twój router to obsługuje. Usługa mobilna nigdy nie będzie miała gwarantowanych parametrów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Nawet jeśli to dlaczego jak sprawdzam w telefonie prędkość mam np 8 mb/s a na routerze prędkość wynosi 256 KB/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
@Grzesio1257 Telefon rozłączony z routerem mobilnym? Robisz test na danych komórkowych?
Sytuacja może być taka, że router jest podłączony do częstotliwości 1800 MHz a telefon agreguje lub jest podłączony do innej częstotliwości. Napisz więcej szczegółów co masz za sprzęt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
Router to flybox huawei a telefon Iphone 7.
Tak test robiłem na danych komórkowych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
@Grzesio1257 To dobry router. Spróbuj go przestawić bliżej okna. Możesz sprawdzić sobie na stronie mapa.btsearch.net
najbliższy BTS.Spróbuj wejść w ustawienia i wymusić pasmo 2100MHz lub 2600MHz jeżeli jest dostępna taka opcja. Jednak nie liczyłbym na ustabilizowanie prędkości. Wieczorami będzie mniej, nad ranem więcej. Taka technologia, trzeba z tym żyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z prędkością internetu
To znaczy, ze muszę zerwać umowę, bo przy prędkości 241 KB/S nie da się z niego korzystać
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »